Red Carpet Party! Yeah!!

Yeay parti!!! Sakit-sakit pun nak berparti ya. Ekceli saya sertai parti sehari sebelum saya demam. Balik parti baru demam, heheheheh. Jemputan 20 peminat FB Pizza Hut yang bertuah dan saya salah seorangnya. Lagipun lokasi pizza parti di TTDI dekat sangat dengan umah mak saya :)
Memang berparti sungguh. Sebab banyak games -xbox, Wii dan ipad. Meroyan jer My Anaqi bila tengok semua games2 yang ada kat situ. Paling Anaqi suka main car racing guna ipad ler. Afiq pulak suka main games Wii yang lompat2 lubang (apakahnamagamestumakcikpuntaktahu)
Saya suka main ni "Guitar Hero"... Ain dan somi menang tempat ke-3 untuk Guitar Hero ni. Saya menang bergaya dengan gitar jer, hahahaha.
Magic show oleh Edison yang sangat berbakat.Walaupun masih muda tapi ahli silap mata ini ternyata mempunyai aura tersendiri dalam menunjukkan bakatnya dalam permainan silap mata. Kagum saya.
Time berbuka puasa... memang heaven. Tak putus2 makanan dari Pizza Hut dihidangkan. Memang kenyang sangat. Puas hati kerana dapat cuba segala menu utama di Pizza Hut.
Gooooooooooodie + hadiah (voucher + produk Monti)

Antara parti yang sangat BESH saya sertai :) Dan mungkin Pizza Hut akan adakan lagi Red Carpet Party ni, so uols kalau nak join boleh selalu terjah di Pizza Hut FB ya :)

p/s: Gambar dalam DSLR semua takde, huhu. My bad saya bawa itu DSLR, beria amik gambar tapi tak perasan takde memori kad, sadis!
p/s/s: Kredit gambar dari Pizza Hut FB

Red Carpet Party! Yeah!! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 03, 2012 Rating: 5

7 comments:

  1. beshnya..tapi me tak dpt nak cari masa nak attend event2 gini...:(

    ReplyDelete
  2. best nye kak.. rajen akak atgtend event camni kan... eh memori kad xde? mesti frust....

    ReplyDelete
  3. haah kan kak ayu... mmg best giler... ain suker2.... yang menang gitar tu sbb husband ain pandai la sikit dr ain... ain ni tak dapat2 cara betul main... :) 4 ke 5 kali main gitar hero tuh

    ReplyDelete
  4. harap u dah sembuh dari demam.. wah kenyang berpizza la ye

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.