Thursday, August 30, 2012

Seronoknya, Kalau Dapat Pergi Umrah...

Dalam banyak2 tempat kat dunia, Mekah dan Madinah antara tempat yang begitu saya teringin nak ziarah. Seronok rasanya bila tengok kengkawan, sedara-mara even keluarga terdekat dapat pergi ke sana. Simpanan diri, InsyaAllah dah cukup cuma masa dan keadaan jer belum mengizinkan.

Moga-moga satu hari saya berpeluang menjadi tetamu Allah, amin.
Gambar kenangan mak dan adik baru-baru ni ketika mengerjakan umrah.
Masa nak balik, mak tak berapa sihat. Batuk agak teruk mungkin cuaca kat sana agak panas, tapi dah sampai Malayisa keadaan semakin hari semakin OK, alhamdulillah.
Dah jalan2 balik bawa souvenir.
Suka saya dapat 2 jubah cantek dari Mima :) Tq Tq Tq
Anak2 saya pun dapat jubah sorang satu...
Siap Amani dapat anak patung dan kapal terbang...
Bila "ON" jer butang kapal terbang..akan kedengaran laungan "labaikaAllah,,,"
Sayu jer.............

p/s: Jom menang RM200 :)

7 comments:

Mama Zharfan said...

amiin...

Falsya said...

InsyaALLAH...mudah2an..amin..

misznina said...

insyaAllah madam.. satu hari nanti bila Allah dah penggil kita menjadi tetamuNya. Mesti kita dapat pergi.

Saya nak pergi, tapi tak ada duit. Kalau boleh buat gaya backpacking or tempah ticket mcm saya selalu buat. dah lama pergi.. hehehe

Afasz said...

eh patung tu beli sana gak ke?

AyuArjuna BiGoshh said...

mz :)
fasya, insyaAllah
nina--moga2 blh kita jumpa kat sana
Afasz--aah , huhu

Nana said...

adik ayu sebijik mcm muka ayu
kita pon ada impian nak g umrah
harap2 tercapai satu ari nant

AyuArjuna BiGoshh said...

nana- ramai yang kata macam tu :) hehehehe