Obses Terkini : Tudung Layer Dua Kaler, Ala Shawl :)

Saya sekarang ni berkenan tudung ala2 shawl tapi sebenarnya ianya tudung sarung macam biasa. Paling menarik dia berlayer dengan 2 ton warna yang berbeza. I like :)
Paling penting, tang cover dada tu adalah kriteria utama. Selain daripada fesyen yang menarik untuk digayakan di kepala.
Ianya bergantung macam mana kita nak meng"adjust"kan. Boleh pelbagai jenis pemakaian tudung, tapi saya lebih suka yang macam ni. Pakai brooch kecik kat atas kepala.
Kalau tak pakai brooch di bawah dagu pun tak pe, kalau saya pakai tak berapa longgar so Ok jer takde brooch :)

Tapi.....
Bila budak kecik pakai dia akan kelihatan seperti ini...
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Hahahhaah, erkkkk calon "Ustazah Pilihan" musim terbaru ni :)

Comments

Aishah Megahasz said…
Ala....manisnya Amani.
Ezna said…
nak pulak dia pakai tudung ye ayu...selalu budak kecik baya amani mesti rimas....hehehe
Wan Amira said…
comel nyer si amani ni, dengan senyum simpul dia.. bukan ustazah pilihan ni, menantu pilihan :D