Bola, Sakit Telinga..........Adoi!

Rata-rata tengok status FB pagi ni--masih citer pasal bola. Adatler, ramai yang memuji sebab Malaysia "MENANG" masa kalah masa perlawanan antara Malaysia dan Singapura, ada juga rakan FB yang menyindir tak kurang juga memberi kata semangat. Semalam masa saya tengok di akhir rancangan "Siaran Langsung Perlawanan Bola Sepak"--pemudahcara rancangan tak abis mengkritik 2 pengomen tegar di laman sosial, yang menurutnya 1 lelaki dan 1 perempuan" yang mengkritik kemenangan Malaysia. Siap ada kenyataan dari pemudahcara tersebut "Malaysia, tanah air tercinta, di mana bumi dipijak di situ..bla bla".....Nampak macam serius, terkejut jugak saya. Tapi sebab saya tak tahu hujung pangkal pasal apa so tak berani nak komen berbanyak...

Tapi saya suka dengan status sahabat FB saya pagi ni...

  • Dahulu Sarbinee kemudoan Khairul Fahmi sekarang Farizal Marlias.

    Dahulu Safee Sali dan Fakhri kini Wan Zack dan Mahali.

    Hidup ibarat roda. Ketika kita di atas bersedialah untuk berada di bawah pula.

Betul jugakkan, hehehehehheh

Dan semalam penyakit telinga saya datang balik.Tiba2 sakit tak tentu pasal. Cam nak kena jumpoa doktor balik :( Ubat dah nak habis tapi sembuhnya tak juga, huhuhu. Harap2 kesihatan saya semakin OK. Betul2 menguji diri bila diri kita sendiri yang sakit.....

Comments

ishy77 said…
hehe...ingat sakit telinga sebab bola..

cepat2 jumpa doc yer..
Mama Zharfan said…
kena cepat2 gi jumpa pakar ENT tu ayu
kalau ila sakit telinga maksudnya ila prgnt hihi.. tp kak ayu better jumpa pakar terus..puas hati cepat baik.. sakit tinga ne menganggu keja2 seharian

Popular Posts