Bakat Seni Saya Diperturunkan...

Bukan seni menyanyi ya...
Suara saya sumbang-----seh
Seni tarian pun tidak jugak---saya kalau menari cam tiang lampu bergerak...
Seni tukang pun tidak...
Sebab saya memang ganas orangnya, kalau nak betulkan tombol pintu...
Dari elok lagi rupa tombol terus tercabut kena ganti baru...

Tapi sebenarnya bakat pada penulisan... dan seni warna...
Erkkk mewarna saya takde lah terror cuma memang saya suka mewarna...

See, dalam majalah terbaru sekolah anak...
Saya nampak sajak Anaqi...
Ntah pape... Satu baris ayat bukan main panjang ayat dier...
Lukisan yang diwarna oleh Yana...
Mendapat tempat pertama untuk kelas Tahun 3 (tahun lepas)...

Ni mungkin kesabaran saya melihat mereka sejak kecil melakukan aktiviti melukis mural di dinding umah. Bebel2 lap... Lepas tu kalau kesan tu tak hilang tunggu Dedet beli cat dan cat balik umah... Hehehehehhe

Pssssssssst: Baca sajak Anaqi baru saya berani mengesahkan yang Anaqi ni luaran jer nampak gengster tapi hati memang ada taman... Auwwwwwwww

Bakat Seni Saya Diperturunkan... Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 16, 2013 Rating: 5

3 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.