Monday, January 28, 2013

Cocoaland Carnival | berbaloi2 dan murah :)

Saya ke sini hujung minggu lepas...
Kat kepong, takdelah jauh sangat dari rumah.
Cuma kena melalui tol --- Dekat2 pun kena bayar tol...
Singgah Cocoaland Carnival tujuan asal nak amik hadiah...
Kecik jer hadiah dier tapi sebab menang dua so gigih jugak pergi amik...
Siyes, tak ramai orang mungkin sebab saya lewat petang dekat pukul 6...
Pilihan makanan ringgan seperti gula2 dan cokelat memang banyak...
Pada saper2 nak buat besday party boleh beli ole2 kat sini...
Nak bayar kaunter banyak dan tak sesak...

Nak pergi amik hadiah tapi memborong jugak tu...
Se-troli kita kaut...
See the jajans...
Munchy2 buat mak dier...
Keropok sehengget jer...
Cocopie 4 bungkus sepuloh hengget...
Angry Birds... Tak hengat...
Sweet sour tu sehengget sebungkus...
Ni hadiah yang diambil :)
Kalau nak pergi kat sini boleh lagi sebab hujung minggu depan dowang buat promosi lagik..
Dan kalau nak menang hamper boleh lihat syarat seperti di atas...
Ni peta kalau nak pergi...
Sepanjang nak sampai kat kilang memang penuh dengan papan tanda menunjuk arah, insyaAllah tak sesat punya... :)

3 comments:

Qashmere said...

Bestnya. Thanks share.

Shopping jajan terbesar di KL ye. Adui..jauh sangat...kekekek kalu di kl ni mau pegi dah

Ezna said...

jajan me tak galakkan dania makan. Me yg makan hehehe :-)

Mama Zharfan284 said...

me tak suka choc ;) hubby suka :)