Thursday, January 17, 2013

Hadiah Minggu Ini | Malas Nak Tangguh Dah!

Rejeki kecil-kecilan....
Jangan bandingkan saya denganmereka yang menang mesin basuh, S3 dan TV...
hik hik hik

Lama dah tak rasa orang call ucapkan tahniah...
Minggu ini sekadar menerima emel untuk tuntutan hadiah...
Seb baek ada jugakkan...hik hik
alhamdulillah :)
 Barangan The Face Shop seratus lima puloh valuenya...
Apekah....ini-ini ajer
Tapi berserah jer....tetap suke sebab ianya FOC
 Redeem dari voucher Audrey dan Bhaju....
Puas hati dapat blouse 2 helai...
dan barangan/pakaian dalaman :p
 Contest FB "Gambar meja kerja paling bersepah"
Pehhhh memang meja saya sangat bersepah, ngeeee
 Dari Majalah Jelita :)

 Redeem Voucher GAP dari MWW..
Beli kasut Anaqi..memang kasut ni nampak smart giler...
Dapat tiket Cathay 16 keping...
Yesza menontonla movie anak-beranak sampai lebam mata :)

Alhamdulillah..
Moga ada rezeki lagi untuk saya untuk minggu, minggu dan minggu seterusnya.

Amin.

5 comments:

juelee said...

tahniah kak ayu.. best adiahnye..

azelyusoff said...

kasut GAP tu memang menarik la. untung anaqi :)

mama tisya said...

tahniah...tiket wyg smp 16 keping bestnye

Mama Zharfan said...

congrats!! cantik kasut gap tu :)

Wan Amira said...

kasut GAP is the best maa!! tiket wayang pun best :D