Friday, January 18, 2013

Memenyet Bersama Akid-Nyet Di Warong Ayam Penyet...

Fiiiiirst time makan di Warong Ayam Penyet...
Biasanya saya makan ayam penyet ni kat Ayam Penyet Ria 
dan segala restoran ayam penyet yang lain. Tapi tidak  pernah lagi di Warong Ayam Penyet...
Kebetulan masa tu saya ada hal di Curve (nak amik barang). 
Saya singgah makan di sini bersama Akid-Nyet...
 Servis not bad... agak pantas...
Untuk satu set RM10 (set ayam)
 Saya rasa kalau saya makan set ayam penyet kat tempat lain ada diberikan sup kosong...
Kat sini takdelah pulak...
Tapi sambal die sedap... dan sangat pedas
First time jugak saya try minum teh botol sosro...
Rasanya cam teh jasmine...
Sedap gak... Tapi takdelah lepas minum ketagih nak minum selalu, hik hik
Teringin makan ayam penyet tempat lain lak...
Rekomen tempat plisssssssssss

7 comments:

farra fajima said...

Ni warung ayam penyet kat mana? sy tak pernah makan nasi ayam penyet. Bila bace entry ni rasa terliur lak. Hihi

Mama Zharfan said...

me mkn kat food court giant ajer hehe

Wan Amira said...

ayam penyet kat klcc, nama tak ingat

Sharidawati Shahrudin said...

sha jarang makan ayam penyet..rasanya baru 2 kali kot? hehehe tapi sedap je dishes kat situ =)

Ezna said...

pernah makan sini. Sambalnya berapi tapi me makan habis u...hehehe....teh sosro tu me cannot go lah. Teh Jasmine...:-(

mama_umar_maryam said...

ayam penyet zt xbaper sgt..try wong solo sis!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kak ayu..ila preggy ne tak leh makan sambal tau.. mmmm