Wednesday, February 27, 2013

Adoi... Asyik Terbeli Kasut Jer...

Orang perempuan ni kalau diberi peluang berbelanja samada duit sendiri 
atau dari poket somi, bereh jer. Walaupun dalam hati ada sedikit rasa bersalah 
tapi pokok pangkalnya nafsu membeli tetap ada... 
Kan perempuan ada 9 nafsu? So "membeli" antara nafsu2 yang ada dalam senarai. 
Tapi saya percaya tak semua perempuan macam saya kaki membeli... 
Erkkk membeli barangan sesuka hati... :P

Saya bukan pencinta Tupperware yang perlu ada koleksi pelbagai kaler...
Beg pun tahap biasa2 jer... Kalau ada memang selalunya 
pakai sampai lenjan atau sampai buhsan...
Pinggan mangkuk pun saya tak amik port apatah lagi barangan kosmetik...
Barangan kemas saya suka tapi lebih kepada suka yang percuma. Poyo jer bunyi, kan?
Sebab saya bukan jenis ronda2 kedai emas dan minat sampai memang "aim", "satu hari aku pasti memilikimu"... Mak mertua saya, ya, memang "kaki sopping barang kemas" wahahahahahhaha...

Tapi saya suka beli baju...
Siyes yang herannya baju kaler lebih kurang sama... Pink pink pink pink... 
Tak pun hijau ada bunga pink begitulah sebaliknya...

Obses terkini, kasut... Adoihai!
Macam2 kaler saya ada...
Kalau hitam tu ada kot 3 pasang tapi pesen lain-lain...
Apsal ntah saya rasa membeli kasut umpama makan coklat Cadbury jer...
The best word should I describe "it's a therapy"... from inside hahahahahahaha
Latest wedges warna mustard... Suke suke suke...
Hargapun OKlah ahem ahem... Tak derlah mahal sangat... Cam satu set Nandos jer :p
Kat umah ni selain dari saya yang memiliki banyak kasut...
My Amani juga protege saya yang berlumba2 menambah koleksi...
Masalahnya kasut Amani semua tu sponsor oleh saya...
Ayoyoyo... Takpe sikit lagi saya boleh buka kedai bundle jual kasut :)

6 comments:

Nurulhuda Abdul Latip said...

Saya pantang beg, kasut, tupperware dan barangan anak2...:)

Mama Zharfan said...

kita serupa hehehhe

Aishah Megahasz said...

Ada pulak 'ter' tu... Aishah pun suka membeli. Perempuan mana tak suka shopping? Lagi2 kalau tak perlu keluar duit sendiri...

pinky said...

terbeli kasut yg sgt cantik...=)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tak leh beli kasut tinggi2 nanti tulang reput hihi

Ezna said...

me pun bukan type yg suka shopping jugak...ehmm....:-) me lebih suka beli pakaian :-)