Sesi Terapi Wallet Hubby di Bazaar Tok Guru

Setiap kali saya balik KB, hidup saya seperti pelancong...
Duk giler dan gigih menyoping...
Even sebelum balik KB memang dah ada senarai barang nak beli.
Budget cakap ngan cik hubby "Erkkk barang2 orang kirim"
Sebenarnya dalam list terselit 2,3,5,10 barang yang hendak dimiliki sendiri...
Contohnya adik kirim telekung... Die kirim 2 jer... saya beli 4 sebab 2 lagi untuk saya...
Tak nak kalah jugak...
So saper2 yang kirim barang saya akan membeli berganda...
Sebab yang gandaan tu milik saya...
Hahahahahahah
Bazaar Tok Guru nampak jer lengang...
Tapi banyak kedai bukak...
Ramai orang tidaklah sangat...
So memang sesuei jalan2 cuci mata...
 Saya nak carik shawl sebenarnya...
Ingat nak kurangkan pakai tudung berawning...
Takdelah pulokkk...
Tapi tudung kat sini memang jensi lip-lap lip-lap
Yeszaaaaaa...
1 jam lebih jer kat pasar ni...
Ni gara2 budak tomei ni buat projek pembersihan usus besar dier...
Stress mak noks...
Lepas dah ditukarkan pampers, meragam lak nak balik...
Tapi release tension jugaklah...
Sebab sejam terapi dapat berplastik barangan yang berjaya diangkut ke bonet kereta...
Disinilah konsep "WORK-SHOP" dalam rumahtangga disemaikan...
Cik Somi WORK, Cik bini SHOP..
Ukhwah giteww hahahahaha

Comments