Wednesday, March 13, 2013

Majlis Penyampaian Hadiah Jom Kuiz Sepaktakraw Tajaan Utusan dan KFC

Dalam banyak peraduan dianjurkan oleh suratkhabar...
Utusan Malaysia antara suratkhabar yang saya jaaaaaaaaaaaaarang menang...
Takde rezeki...
Berkali-kali mencuba sebenarnya...
Rasanya sekali saya menang dalam Peraduan Hari Ibu dan ini kali keduanya :)
Cuma kali ni, saya lebih konsisten--walaupun suam2 kuku pada mulanya...
Sebab kena menagih suratkhabar kat opis yang mana ada membeli Utusan :)
Saya beli jugak, biasanya hari AHAD jer sebab ada PANCAINDERA...
Mak suka gossip deh, hahahahaha.
Bila majlis yang dianjurkan ada disediakan jamuan...
Saya akan membawa Anaqi, sebab die memang "menghargai" makanan :p

Orang kuat Utusan memberi ucapan...
Kehadiran orang2 kuat Utusan dan KFC...
Semuanya Yang Berbahagia Dato', Tan Sri...
Orang kuat KFC :)
Pengarah urusan yang baru, kalu tak silap...
Saya yang mewakilkan nama hubby saya...
Pememang utama dapat motor...
Pemenang utama, sorang jer wanita dapat pakej bercuti ke Rom yang bernilai 20K.
Pemenang ke-3, rasanya...
GP winner...
Pehhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Mamat ni nampak sangat teruja walaupun muka sayu...
Bila saya tanya dengan beliau "Banyak ke hantar entri?"
Beliau jawab "Banyak juga..."
Tahniah ya :) :)
Pemenang-pemenang bergambar kenangan...
Oh ya, hubby saya menang IPAD :)
Alhamdulillah :) :)

5 comments:

mama tisya said...

tahniah dpt ipad

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Ipad ila kna sorok lgggg..waa

Mama Zharfan said...

congrats!! beshnya dpt ipad tu :)

Lin Azlina said...

dgr org jer dpt ipad...bilalah sy pulak nak merasa

Hermit said...

moto... sob... sob.. :(