Anak Saya Memang Sakan Bermain di Legoland

Finally........ sampai juga saya dan keluarga di Legoland Malaysia.
Macam2 saya dengar pasal orang review tentang Legoland...
Ramai kata kurang besh sebab panas dll.
Ada yang membandingkan dengan USS dan selainnya...

Tapi bagi saya Legoland Malaysia memang berbaloi untuk diterjah...
Dengan syarat kita dapat bermain semua permainan...
Dan memang kena ada stamina bila dah masuk waktu tengahari, 
sebab cuaca start panas dan orang semakin ramai...
Untongnyer saya sebab dapat masuk seisi keluarga dengan percuma, hik hik.

Meh layannnnnnn, gambar anak2 saya di Legoland...
Bukan main excited Anaqi dan Afiq...
Yana dan Akid satu team dowang ni tarik rendah jer kalau dibandingkan dengan Anaqi...
My Amani membina KLCC mengikut imaginsi beliau sendiri...
Kereta ciptaan anak2 lelaki saya + Yana
Saya main permainan ni sambil menangis...
Puas my laki duk gelakkan saya dari bawah...
Siap perli saya, "Yu, kalau jatuh paling teruk patah ibu jari jerlah..."
Siut betul... Saya kan jenis gayat...
Anak2 saya lain semua hepi duk gelak...saya duk menangis...
Ok, saya menyesal naik! Hahahahah...
Amani die paling suka main keta ni, siap 2 kali die main. Walaupun usia die baru nak masuk 3 tahun bulan 5 ni. Tapi beliau memang berani beratur dan naik keta ni sendiri. Tapi yang tak tahannyer my Amani sentiasa menjadi punca kesesakan lalu lintas di situ. Die hentam semua kereta kat depan sebab tak pandai brek, hahahahah...
Afiq tak yah cakaplah... memecut jer...
Main ni pun, saya langsung tak gerak pedal untuk naik ke atas...
Statik jer ke bawah, hahahahhahahahah...
Sekali lagi dikutuk kejam di situ oleh laki saya...
"Badan berat sangat ke? Sampai kapal terbang takleh naik?"
Erkkk...
Roller coaster ni saya tak naik..
Dragon besar ke kecik ke memang saya tak akan naik...
My Afiq naik sampai terkecing2 dalam seluar, wahahahahahaha.
Muka memasing stress dalam hepi...
Erkk, kalau saya idakler koser nak menakutkan diri sendiri...
Game ni sekejap jer... tapi beratur agak lama..
Anak saya semua main kecuali Afiq dan Amani plus saya sendiri...
Muka paling gembira my laki lah...
Yang lain semua kecuuut perut...
Main ni pun best jugak...
Permainan yang memerlukan banyak tenaga dan perlu bekerjasama...
Banyak sebenarnya permainan yang dimain, boleh cakap semua permainan kitorang main.
Saya malas nak upload gambar bebanyak...
See happy faces :) 
Dowang gembira saya dan somi lagilah gembira...
Legoland ni dah macam kota keriangan kanak-kanak jer...
Masuk kul 10 pagi, keluar makan kejap kat Mall sebelah kul 2 tengahari untuk lunch (boleh keluar sekali dari Legoland tapi kena pergi kat Guest Service kaunter dulu ambil tag). Masuk Legoland balik sambung main dan bergerak pulang dalam pukul 6:30 petang. Tu pun sebab hujan...

Kami terus straight balik KL, hanya singgah R&R Machap untuk solat, mandi dan makan malam...
Best uolllllllllllls pergi Legoland... :)

Anak Saya Memang Sakan Bermain di Legoland Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 03, 2013 Rating: 5

5 comments:

  1. Dah pergi legoland..
    jadi tak best bila panas.. dan bawak partner yang takot nak main.. so.. tengah hari dah balik dah..

    ReplyDelete
  2. oh ayu gayat ye..untung pegi time tk rmi..anak2 ayu mmg sesuai ...kitorang pn byk gk main game..yg paling best tisya suka bangat naik roler coaster...mak nye yg riso..tp mmg best cuma kepanasan nk2 tisya demam 1 day b4

    ReplyDelete
  3. besh sbb ur kids boleh main semua rides tu..:)

    ReplyDelete
  4. alamak xsaba nye hehe

    ReplyDelete
  5. me masuk legoland pagi sampai malam. nak balik hari tak larat sebab letih sesangat....letih sebab kena lama berdiri sebab orang ramai.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.