Wednesday, April 17, 2013

Obses Di Hujung Minggu, Layan Baca Buku!

Siyes!
Dah lama saya tak membeli atau membaca novel...
Seingat saya tahun lepas saya ada menang berpuluh2 novel, pun ada yang tak khatam lagik...
Alasannya, belek2 jalan citer cam boring jer...
So, malas nak membaca...

Tapi baru2 ni saya terbeli jugak novel...
Beli on-9 murah lagik rupanya, siap ada diskaun sebanyak RM3 untuk setiap satu...
Tada!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sangat direkomenkan novel "Asam Pedas Untuk Dia" dan "Sebenarnya Saya Isteri Dia!"
Besttttttttttttttttttttttttttttt giler...
"Suami yang ku benci", citer agak slow tapi menarik jugaklah...
Lepas baca boleh verangan sambil tangan tu pintal2 rambut ya, hahahahaha

Tiba2 terasa nak membeli-belah novel pulok...
Hmm awal2 bulan sudah tipis itu wallet, huhuhu

7 comments:

Liyana Ahmad said...

membaca novel mmg sgt best..sebenarnya saya isteri dia,mmg best..da jd drama tv3.. :)

Aishah Megahasz said...

Aishah sekarang ni macam slow dah beli & baca novel. Ada yang menang pun tak baca lagi. Jalan cerita bosan, lebih kurang je. Asyik2 kahwin terpaksa.

Mama Zharfan said...

nak baca tapi tak de masa...

Nana said...

Hehe saya ni lg la
Zaman skolah je baca novel

Goh LinLin said...

Geli hati i baca review pintal2 rambut u .

Nik Nor Izyanty Che Mazlan said...

Nik suka novel masa belajar dulu sekarang susah nak baca..sbb kalau baca mesti nak habiskan terus

mama_umar_maryam said...

okkomen = nana, novel beli 2 taon lepas blm abis bace pon..bad bad :(