SKINZ GIRL DAY OUT BERSAMA NURUL WAHAB

Event yang sangat dinanti2kan oleh saya...
Sebab kalau terpilih hanya sepuloh owang saja yang dapat bersama Nurul Wahab...
Yesssza Nurul pelantun lagu Cinta Azali yang menjadi kegilaan saya ketika zama muda belia...
Walaupun kini saya sedehana muda, wahahaha lagu ni tetap menjadi feveret saya :)
Sampai2 jer di tempat event The Garden Cafe Sunway Piramid, saya disambut mesra oleh pihak penganjur.
Dan paling teruja tempat saya diletakkan bersebelahan Nurul...
Wahhh boleh sedut aura kejelitaan Nurul bebanyak, ngeeeeeeee
Tapi sebelum sesi berjimba-jimba dengan Nurul saya ada buat "skin screening test"...
Rasa nak pengsan tengok pori, kawah gunung berapi di muka sendiri...
Huhuhu... Banyak saya belajar dari sesi ni...
Lepas tu ada sesi mengurut2 manja tangan...
Bestt wooo... see Shirin bukan main syok jer bila tangan kena picit.
Lepas tu ada sesi penerangan tentang penjagaan kulit oleh Pakar Kulit dan pihak SKINZ...
Banyak info saya dapat dari sesi ni :)
Part ni paling BESH, mencuba produk SKINZ...
Beria Amani mencuci tangan die dengan produk SKINZ...
Paling BESH, Nurul hiburkan kami semua...
Ada lagu Cinta Azali, I will always love you... dan banyak lagi!!
Memang terpukau dengan suara tinggi Nurul ni, ada kerlazzz u...

Hanna in the house...
Suara not bad u!!!!!

Dapat mingle2... dengan Nurul dan Hanna yay!!
Me ngan Hanna...
Me ngan Nurul...
Cantek kan Nurul? :) Terasa langit dan bumi bila saya berdiri kat sebelah...
Gambar reramai...
Makan time :) 
Goooooooooodies dari SKINZ...

Memang terbaeklah sesi ni. Seronok dapat borak2 ngan Nurul, siyes antara artis tempatan yang sangat "down to earth". Kami sempat bertanya khabar, Nurul pun banyak kongsi tips. Dan paling mengujakan Nurul umum yang die dah pregnant for 3 months. Yeahhh, congrats ya Nurul. Kalau uolls rajin baca lah blog Nurul, siyes tak jemu..memang berbakat Nurul ni dalam menulis... :)

Erkkkkkkkk, bila baca balik berapa kali da perkataan BESH muncul dalam entri ni...

SKINZ GIRL DAY OUT BERSAMA NURUL WAHAB Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 02, 2013 Rating: 5

7 comments:

  1. kih3,klu dh minatt..nmpk nurul ni humble orgnye

    ReplyDelete
  2. wah sonok nye
    dah nampak perut dia kan

    ReplyDelete
  3. akak dh up entry nie..sya masih kat draf lagi..hehehe..anywy best dapat kenal akak masa kat sana..tq jugak sudi kongsi tips..;p

    ReplyDelete
  4. mana gambar kak ayu yg mcm cikgu besar tue.. ila ada tgok kat fb hihi.. nurul kat sebelah akak masa tue.. tgh duduk haha

    ReplyDelete
  5. hai.. ada amik video masa cinta azali haritu tak.. saya nye video tak jadi la..hukhuk

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.