Monday, May 27, 2013

Yadah! Yadah! Besday Bash!

Yadah?
Yadah?
Pernah dengar produk Yadah?
Produk ni dari KOREA ya :)
Kiut jer tengok dolly dier, rambut kaler oren gitew
Ni antara produk Yadah yang dijual di pasaran...
Kalau di Malaysia, kita boleh dapatkan produk ni kat Sasa outlet :)
Diperbuat dari bahan semulajadi tiada noda2 bahan kimia.

Lepas tu ada pertunjukan fesyen memperkenalkan produk Yadah dan beg2 dari PGMall
Memang nampak stylo!
Memang nampak simple but elegant!
Kat sini ada juga sudut untuk merias kuku...
Dan juga boleh bergambar ala2 orang korea macam...
Heroin Jang Ok Jang...
Auuwww cun seh...
Agak2 die pakai produk Yadah tak? Hmmmm...
Tapi kan kalau uolls nak tengok, pelakon "Jang Oh Mak Ko Jang"
Boleh scroll sampai bawah..
Hahahaha
*****
****
***
**
*
*
jangan muntah hijau
*
*
*
*
*
*
jangan rasa nak pengsan
*
*
*
*
*
*
Ya arrrrrrr
Ya daaaaaaaaaah daaaah lettew...
Ni memang nak kena nasihatkan supaya pakai produk Yadah!!
Buahahahahahaha

6 comments:

Liz said...

kelakar la akak ni! hahaha....

Ct LiShamar said...

pls lahhhh kak...hahahahahaha

nurul storys said...

haha~ macam-macam akak ni... btwy apa salahnya kan, sekali sekala ak cenggitu :D

Mama Zharfan said...

hehe cute ajer ;)

Alin Marlini said...

hahaha..kiut per...

mama_umar_maryam said...

hahah igtkn yadah2 tu membebel2..ehh lg cun la akak bwh tu dari pelakon tu ;)