b.tempt'd bersama Wacoal, kerlassss

Hokeh uolls...
Saja nak sharing menyaring tentang event yang saya hadiri "one time ago". Sebab saya memang peminat Wacoal. Biarpun regenya mahal dan pakainya di dalam bukan di luar. Tapi keselesaannya ketika memakai memang terbaik. Seaktif manapun hidup anda, pasti anda tidak akan rasa berlenggas (sebab berpeluh2) bila bersama Wacoal, ahaks ececece. *zaman masa saya muda belia dulu saya suka jenama Triumph
Produk B** Wacoal ni saya perasan design sangat simple dan cantek. walaupun tak banyak jenis kain lace dan semuanya jenis kain lembut kaler pastel atau terang tapi bila kita tengok kualitinya memang kita percaya ianya worth it dengan harga. Ni kiranya kalau membeli memang pakai sama level dengan mantap harganya... Erkkk :p
Alololo... saya minat yang kaler merah ni--B' Wow Push-up Bra. Tapi body saya tak kaler pink so cam tak sesuai, buahahahaha. Dapat pulak satu set. Fuyooo. Rasanya sayang nak pakai (huhu). Simpan buat koleksi peribadi, boleh gak kan? :) Kalau pakai mahu juling mata sendiri bila tengok kat cermin...
 Meriah uollls dengan belon2... Ramai gak bloggers yang berlenjan kat sini!
Ada games dan lucky draw. Saya berjaya merembat satu hadiah games dan cam biasa tetap tak lucky untuk lucky draw. Kena banyak mandi air bunga lepas ni.
Bloggerrrrrrrrrrrrs..................
Souvenirs cam biasa... sila senyum 3 hari 2 malam. Banyak giler dapat sepentot, yeay!!!

Alololo, ahem jangan rasakan posting saya kali ni agak daring. Realitinya ini antara pakaian khasnya buat wanita. b.tempt'd adalah ringkasan daripada perkataan be tempted memperkenalkan koleksi lingerie terbaru daripada Wacoal yang didatangkan pelbagai warna stylo dan rekaan menarik "Hip and chic". Harga bermula RM119.00 dan ke atas dan hanya boleh didapati di Isetan KLCC dan Isetan 1 Utama.

Jom ber"wacoal" ngeeeeeeeeeee...

b.tempt'd bersama Wacoal, kerlassss Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 04, 2013 Rating: 5

4 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.