Monsters University Yang Warna Warni!

MU MU MU MU
Saya idakler aim nak pergi tengok citer ni...
Barangkali citer ni kurang promosi?
Saya tahu kewujudan citer ni bila OREO pueh nak kasi tiket free...
Tapi saya tak berkesempatan nak dapatkannya pulak!
Tapi akhirnya saya berjaya jugak so dengan gumbiranya dapat menonton bersama anak2.
Overall jalan citer, oklah...
Takdelah boring sangat...
Cuma saya lagi suka dengan citer dalam Monsters, Inc.
Mungkin sebab ada karektor budak perempuan yang kiut tu...
Tapi kalau mereka yang dah tengok Monsters, Inc. HARUSlah menonton Monsters University..
Cam pelengkap untuk cerita... kat sini baru kita thu bagaimana Mike ni jumpa ngan James...
Camna Randall tu sebenarnya seorang yang rendah diri boleh jadi pendendam dan marah sangat dengan James. Dalam citer animasi memang ada "moral of the story"-nyer...
So, citer ni memang kuat dari segi persahabatan, setia kawan, percaya dengan potensi diri dan lain-lain ler.
Memang baguih untuk kanak2 yang berumur 12 tahun ke bawah...
Untuk mereka yang dewasa ok gak---layan jer...

Next...
Anak2 dah start menyuarakan impian nak tengok...
Turbo----iklan cam baguihh jer citer ni...
Dan Despicable Me 2, malam ni...
Wooot wooot...
Nenonenonenoneno...

Monsters University Yang Warna Warni! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 26, 2013 Rating: 5

4 comments:

  1. kak ayu yang tak penah jemu hadiri event.. salute sangat..kalau ila jadi penulis majalah ila akn interview kak ayu hikhik dgn tajuk mummy aktif

    ReplyDelete
  2. Bestnye dpt tgk wyg free selalu :)

    ReplyDelete
  3. me dh berkurun tak pegi tgk movie..sbb keje time weekend...

    ReplyDelete
  4. wah best..saya dpt gak bwa anak2 tgk maser oreo bg tiket free..best coz sbb dh tgk monster inc. tu..so ni kesinambungannyer

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.