Prize Giving Event : BHP & Doraemon Contest!

Ok, kali ni saya kena hadirkan diri untu prize giving BHP pulak...
Simple jer ceremony dier, ala pergi nak amik gambar dan makan yang ringan2 semata-mata...
Baguihhh jugak :)
 Ramai giler winners dier...
Rupa-rupanya ada 2 acara penyampaian hadiah. Satu Peraduan yang melibatkan Aaron Aziz (pemenang utama, akan dapat beramah-mesra dengan Aaron). Ramainya untuk winners ni ada dalam 100 orang. Dan rata2 yang bersemangat join peraduan ni sebab nak sangat jumpa dengan Aaron Aziz.

Tapi untuk penyampaian kali ni, lebih kepada hadiah harian iaitu Instax kamera.
Sebelum acara dimulakan, ada sesi jawab kuiz. Susah giler soalan dier. Tanya pasal petrol, siyess memang saya kurang ilmu. Ada seorang mamat ni die boleh kaut sampai RM100 lebih voucher. Saya dapat 20 hengget jadilah buat beli POP baru, buahahahahah.
 Saya yang menerima hadiah :)
Ni CEO, Mutiara Motors... Dato'  apa ntah lupa dah nama dier. Kayooo ni...
Pemenang Instax Camera (contest Aaron Aziz tuu).
Ke semua pemenang--termasuklah yang menang untuk Peraduan Doraemon!!!
Hadiah yang saya dapat... Hahahahahhaha, giler banyak koleksi patung abang Dora.
Paling suke :) Comey kan? :) Geng2 Nobita, Giant dan lain-lain.
Saya berjaya jugak jawab soalan. Tu pun soalan yang paling mudah, ngeeeeeee dapatlah RM20 voucher, saper nak bagi free iya idok ?

Prize Giving Event : BHP & Doraemon Contest! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 14, 2013 Rating: 5

6 comments:

  1. Owh datuk tu bapak mertua nye juliana banos kan mmg kaya dia tu
    Comei nye patung doremon klw mia tgk ni mau meroyan haha

    ReplyDelete
  2. uih nobita ada, sizuka ada, doraemon ada, giant ada....:-)

    ReplyDelete
  3. cutenya patung2 doraemon and frens ni :) me so far tak de rezeki dgn BHP :P

    ReplyDelete
  4. teringat zaman dahulu kala bile tengok patung2 doraemon tu.. in fact until now pun still suke tengok doraemon

    ReplyDelete
  5. wah best nyer...dh ler saya peminat doraemon..hu..hu.. tahniah2..

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.