Saya Tak Pernah Give-Up Untuk Terjah...

Giler punya sibuk macam mana pun...
Putus asa macam mana pun dengan pencapaian hidup...
Tapi tidak sekali-sekali...
Untuk saya give-up menerjah...
JUALAN MURAH!!!

Yeszaaaaaaaaaaaa...
Kali ni memang betul2 murah...
Jualan penghabisan stok FOS!
Kat SS2 Mall...
 Harga paling mahal RM20
 Banyak yang berharga RM7
 Dan yang paling murah RM3 sahaja
Yang dibeli oleh saya, hik hik
Baju putih tu RM 3 jaaa
Kasut RM7 dan baju polka dot.. pun RM7
Murah, kan? Ngeeeeeeeeeeee

Comments

umi alya said…
alorrrrrrrrrr dok jauh, tak leh nak terjah
Ct LiShamar said…
lain kali kalau ada murah cam gini habak mai deh cousin ku

Popular Posts