Team Building untuk 700 pelajar, Rasa Nak Tercabut Anak Tekak, aishhh

Keje betul2 menggunung kali ni...
Tapi saya memang gembira melakukannya..
Bukan senang diberikan kepercayaan mengendalikan acara...
Bukan senang orang memberikan amaanh pada kita untuk menjayakan majlis...
Saya ikhlas melakukannya...
Dan saya gembira melakukannya

Terima kasih buat Mira my BFF yang sudi "berkongsi" idea dengan saya...
walaupun melalui Gtalk, tapi ternyata segala tips dan panduan dari Mira memang benar2 membantu saya. Pengubahsuaian pada modul memamng dibuat bagi memastikan ianya sesuai dijalan untuk pelajar seramai 700 orang di kawasan lapang yang agak terhad saiznya..

So, uolllllllllllllllllllllllls silalah layan gambar2 semata...












So, Mira hokeh tak, ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tapi student memang kata FUN!

:) Puas hati sampai terbawa2 dalam mimpi...
Team Building untuk 700 pelajar, Rasa Nak Tercabut Anak Tekak, aishhh Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 19, 2013 Rating: 5

4 comments:

  1. kreatip nyer bebudak ni... cantik!!

    ibuemir

    ReplyDelete
  2. setiap kali uruskan eevent bila event tue sucsess mmg lega sangat..

    ReplyDelete
  3. Ohhh ni Rasanya cam pengalaman mira masa Orientation kat ********* kan....nmpk fun je bebudak tu...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.