500 Unit PortaWifi Diberikan Percuma Oleh Celcom Sempena Raya!

Hari tu saya otw nak pergi ambil hadiah...
Lalu kat Plaza Tol Jalan Duta...
Nampak trafik cam agak slow sikit...
Heran gak...
Ada apa ya kat tol depan tu?
Slow... slow saya pandu...
Rupa-rupanya...
Ada pemberiaan percuma la uolls...
Dari CELCOM
Berdebar-debar bila nak sampai kat mamat yang duk agih "sesuatu" ini...

Yabedabedu...
Tak sangka uolls....
Lalu jer kat tol Jalan Duta...
Saya dapat kupon ni...
Kupon yang melayakkan saya untuk mendapatkan PortaWifi dari Celcom secara PERCUMA...
Apa? PERCUMA?
Yes! Ianya...
P.E.R.C.U.M.A

 Antara tol plaza yang akan diagihkan PortaWifi dari Celcom ialah;
1)    Sungai Besi Toll Plaza (25 Jul, 10am-12pm)
2)    Batu 3 Toll Plaza (25 Jul, 10am-12pm)
3)    Jalan Duta Toll Plaza (25 Jul, 10am-12pm)

Ok, tak sabar nak gi redeem!

Comments

Lin Azlina said…
wah...syoknya... percuma jer? sape yg xnk kan..hehe
daddydee said…
Saya pun dapat. Dah redeem dah...
Mama Zharfan said…
waaaa jelesnya!! nak gak hehehhe
tiap2 ari lalu...x dapat pon. jeles kat ayu
boni kacak said…
wah.. menarik tu.. hehehe..
Untung lerr

Nak jugak

Dah dekat tu dengan rumah saya

Salam singgah