Azam Raya Bersama Watsons Bersama Faizal Tahir, kerlassss!!

Salam uolllllllsss.....
Hi keekers...
Hi wechatians...
Hi Facebookian...
Hi tweetians..
Hari tu sebelum puasa, saya ke satu majlis yang dianjurkan oleh Watsons...
Ahem....banyak nak story ni..

Apapun ni gambar mukadimah….telan air liuq memasing ya.. :p



Makan sakan sebelum puasa, kih kih….
*******************************
Pehhhh mamat ni…
 Ramai giler  kot masyarakat Malaysia meminatinya…termasuklah rakan-rakan Asia seperti Singapura dan Indonesia, plus Brunei Darul  Salam..


Faizal Tahir yang berpersonaliti,
Punyai aura tersendiri ketika menyanyi,
Menjadi idola sebagai bapa mithali,
Jurucakap Watson sempena raya tahun ni…

Azam bersama Watsons???
Apakah itu sebenarnya ya??
Oh ya uolls! 
Anda-anda semua ya boleh menyertainya dengan meluahkan azam anda sempena Raya tahun ini dan anda mungkin berpeluang mendengar lagu ciptaan Faizal Tahir yang dicipta inspirasi dari azam anda berkumandang di hari raya pertama tahun ini. 

Kerlasssss uolls kalau terpilih. Sebab lagu ni bakal dikumandangkan di stesen TV utama, radio, youtube dan juga di FB Watsons Malaysia. Paling syokkk uolls boleh buat rumah terbuka yang mana segala caj catering akan ditanggung oleh pihak Watson. Yang membuatkan anda bertambah meroyan bila Faizal Tahir datang pulak ke rumah terbuka uolls…Tak ternganga jiran tertangga. Confirm rumah terbuka uolls akan menjadi bualan hangat masyarakat setempat 30 hari 29 malam, ngeeeeeeee…


So, uollss silalah join kempen Azam Raya Bersama Watsons..mana tahu anda yang terpilih dan boleh juga menjemput saya ke rumah terbuka anda…ngeeeeee..part memBZ body memang saya suke…Ahem, start 18hb Julai ya uoollss jangan lupa...

Cara2nya sungguh mudah…
Mula-mula…LIKE page www.facebook.com/WatsonsMalaysia kat FB…

Kemudian…klik dekat tab Azam Raya Bersama Watsons..klik sini boleh gk WATSON!

Masukkan butiran diri anda..
Dan paling penting jangan lupa taipkan azam anda di kotak yang disediakan…

Mudahkan…
Cam saya punya azam…”Saya nak kelihatan lebih berseri-seri umpama puteri”
Ok, tu azam kePOYOan…uolls pasti dapat menzahirkan azam yang lebih bernas dan hebat dari saya…


Dasyat tak dasyat, mereka yang menyertainya juga akan diberikan voucher penjagaan diri dan kecantikan  Watson bernilai RM5. Best gilosss!!--> cam saya

Tahniah Ayu *******
Terima kasih kerana menghantar Azam Raya anda. Anda telah memenangi Baucar RM5 sempena Azam Raya Bersama Watsons!
Cetak Baucar RM5 ini melalui mesin pencetak (printer) anda, dan gunakannya untuk membeli produk berjenama Watsons di mana-mana kedai Watsons di merata negara.Untuk mendapat diskaun RM5, tunjuklah Baucar RM5 yang telah dicetak ini kepada jurujual kami.
Baucar RM5 anda terkandung dalam attachment bersama emel ini.
Sekian, terima kasih.


Selain daripada itu Watson juga ada membuat promosi harga hebat untuk barangan yang terpilih. Dan pada pelanggan yang berbelanja lebih daripada RM30 untuk jenama yang terpilih dari Watson, anda juga berpeluang memperolehi tiket untuk menghadiri Rumah Terbuka Watsons Sempena Dengan Hari Raya Bersaam Faizal Tahir pada 6 September 2013 di Plaza Angsana Johor Bahru.
Jualan sempena Raya bagi Semenanjung bermula 18 Julai 2013-2 September 2013. Manakala untuk Watson di Sabah dan Sarawak bermula 25 Julai 2013-9 September 2013.

Bagi mereka yang berbelanja lebih daripada RM100, anda berpeluang memenangi bantal comel yang ada gambar Faizal Tahir dan tandatangan istimewa beliau. Ahem..bolehlah dibawa tido, peluk2 camni…Buat bini orang janganler bawa tido ya, buahahaha. Mengingau suami uolls nanti, buahahahaha

Apa lagi uolls…cergas cergas gi shopping di Watson!


**gambar selingan, kah kah**

LOOK GOOD FEEL GREAT~~

Comments

mama tisya said…
comel la bantal tu..hehe
Mama Zharfan said…
beshnya tgk mknn yg bykkkk tu!!
Maliana Sulong said…
bantal tu serius sgt chanteqq!! weeeeeeeeeee..
amiey lee said…
Huhu menatappp makanan kita... wahhhh bestt hadiah dia...
kak ina kl said…
salam ramadan
wow bestnya
zety said…
syok event nih..FT nmpk machoo..yg sebelah die tu pon berseri2 ;p

Popular Posts