Posting Buat Orang Menyampah -CITER HADIAH-

Menyampah errkkk...
Oi janganlah...
Ni pun dah lama kegersangan...
Sekarang ni ramai compers yang bergiat aktif...
So, memang sengit dan jarang jugaklah menang...
Tapi saya OK jaa...
Mak BZ jugak... join mana2 yang patut, main send and forget jaa...

So ni adalah beberapa picisan2 hadiah yang sempat dikutip sebelum raya...
Kipas yang best dari PENSONIC... I like ala2 sejuk cam air-cond pun ya jugak kipas pesen ni :)
Tambahan hadiah daripada pihak Leggo's... Syukur!!!
Menang dari FB Avon, katanya nilaian RM200...
Not bad suke giler dapat brooch...
Premium BOLA KAMPUNG... dari Majalah KLIK.
Dari Majalah Anjung Seri, cantek U mangkuk raya sesuai buat hidangan kuah lodeh di pagi raya...
Barangan kosmetik COVO... so marilah menconteng muka untuk menghilangkan stress. Tension dengan diri sebab tak produktif lately ni... monyok jaaa... huhuhu.

Comments

liza♥aufa said…
wow...

rezeki2...

tahniah kak~
Goh LinLin said…
Susah tau nak menyampah dgn comper mcm u hahahaha
Mama Zharfan said…
congrats ;) besh2 gak ur winnings ni :)
Ezna said…
nyampah i. Tahniah ayu :-)