Cherita Raya Tahun Ni...

Raya tahun ni kami sambut di umah mak, di KL jer... Heheheheh...
So kami tak terjebak dengan jammed tahun ni :)
Sehari sebelum raya memang saya dah amik cuti dan memang plan nak shopping barang2 basah.
Gi pasar Chow Kit ngan mak, erk giler ramai manusia kat situ...
Gigih nak masak di malam raya so nak buat camana redho jer...
My anaks lak... Malam raya dowang duk gigih main bunga api ngan pak sedara--Uncle Pary
Sakan melenjan dengan bunga api...
Saya join kejap2 jer... kalau join bersungguh tak jadi menu saya masak untuk pagi raya.
First time saya masak nasi dagang, buahahahhaha
Letih wehhh... Sebab my laki beria nak makan terpaksalah masakkan.
Lagi satu saya biasanya tolong MIL, so nak test ler boleh masak ke idok secara sendirian berhad.
Lauknya itewwwwwwwwww...
Encik somi kata sedap, ngeeeeeee...
Acarnyaaaaa...
My mum lak buat rendang daging dan ayam... 
Rebus ketupat dan kuah kacang... My adiks beli lemang...
Lepas memasak segala bagai dalam kul 11 malam (malam raya), saya dan somi gi merendet kat jalan TAR. Peh happening giler, next posting hokeh!!
Gambar keluarga belah saya :) Mak, anaks, menantus dan cucus.
Tak pakat sebenarnya, alih2 bila pakai di pagi raya kaler lebih kurang sama ajer semuanya hehehehe.

Lepas tu jejalan umah tok sedara kat Subang...
Malam kitaorang buat barbeque dan jemput semua2 sedara yang rapat...
Tu jer cherita raya dari saya. Pada mereka yang masih di kampung lagi... saya nak wish "Selamat Hari Raya, dan berhati-hatilah di jalan raya."
Chow bedah!

Cherita Raya Tahun Ni... Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 10, 2013 Rating: 5

3 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.