Friday, August 30, 2013

Sesi Ramah Raya Bersama Pembaca dan Selebriti Lisa :)

 Acara ni berlangsungnya semalam ...
TQ pada Nannie dan majalah Lisa atas jemputan..
Sampai jer terus daftar untuk kehadiran di pintu masuk Nandos.
Masa ni dah ramai yang datang.....

Kalau tak silap MC berdua ni antara Finalist Pencarian Lelaki Lisa--erk betul ke?? 

                                                   

Editor Majalah LISA.. dari zaman beliau Cosmopolitan sampai ke LISA saya antara peminat beliau :)

Beberapa selebriti turut datang memeriahkan suasana..
Antaranya seperti:
Fida...in da house...
Lepas maghrib Fida dah balik...

Karl Shafek dan Shila Amzah...
Sedondon gitew, dah ala cam couple dah, hehehe........
Cik Peah menggosipkan gitew..
Ekceli kebetulan jer dowang pakaian sedondon..

Time makanggggggggggggggg...
Setahun kot saya tak menjejaki kaki kat Nandos...
So, bila tengok ayam gebus di Nandos, memang selera terus mendadak naik...
Dengan pakej lapar sebab tak makan dari lunch..memang bersebab lah kan saya makan banyak ..
Buahahahahaha

Penutup entri pendek...
Sila layan gambar mengancam lagi terancam dari saya dan kengkawan!!!!
Bersama Fida!!
Barisan selebriti..........(kredit pic: Nannie)
Cam KLCC kannnnnnnnn, hahahahhaha...

Gambar reramai..........

lagikkkkkk.............
dan lagikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...............

tag tag : Shikin, Kak Zie, Faizah dan anak, Nannie, Shirin dan kawan Kak Zie!!!!!!