Tuesday, August 6, 2013

Soping Saat Akhir di SOGO, Biarpun Ramai Giler Orang, Tapi Pilihan Barangan Tak Banyak :(

Cer cer tengok depan SOGO ni...
Ramai giler manusia, kan? Duk melepak kat depan Mall...
Dowang ni agaknya dah habis soping, lepas tu tak tahu nak gi mana kot...
Time kejadian dalam pukul 6 petang...
Ada pak cik duk menjual ubat... saya duk dengar "Khasiat ikang, khasiat ikang..."
Dan kat sebelah pak cik tu ada orang cam menyanyi buat konsert mini ke apa.
So memang meriah uolls...
Masuk kat dalam SOGO rasa nak pitam kejap...
Bersusun orang cam rasa melebihi muatan yang sepatutnya SOGO boleh tanggung.
Saya perhatikan kalau baju orang dewasa laki ke pompuan, harga agak berpatutan.
Tapi bahagian kanak-kanak jualan murahnya agak baisa-biasa sajer.
Paling kuatpun 70% tu pun pada jenama yang tak fofular...
Takde pilihan pun, 2 paper bag saya angkut kuar, hahahahaha.
Shopping ngan voucher kan, so my random ler pilih...
Dapatlah sikit2 baju untuk anak buat basahan di hari raya...