Monday, October 21, 2013

Macam-Macam Ada! Silalah Terjah M2 Cafe Bagi Peminat Steamboat

I was here!!!
Hamboi speaking mat saleh...
Yeszaa... hari Sabtu malam Ahad yang lepas...
Saya dan anak2 --> Anaqi dan Afiq berpeluang menikmati hidangan steamboat di M2 Cafe yang terletak berdekatan dengan KL Festival Mall.

Bak kata orang rezeki jangan ditolak. Apatah lagi dari luar cafe sudah nampak pelbagai jenis makanan yang menggiurkan... :)

So, memang dengan pantas kami menerjah tawaran makanan/hidangan yang ditawarkan di sini.
Pehhhh... bersusun beratur...
Semuanya shodap-shodap...*reaksi tengok sampai angkat kening ala Ziana Zain
 Peminat sayurans...
Ada macam2 kat sini ya... my feveret kangkung pun adooo
 Belum masuk main dishes untuk steamboat, kita jenguk kejap "dessert" yang bervariasi.
 Hidupan lautan...
Dari ketam, udang, kerang, lala, ikan...
Pejam mata sambil pilih2... sebabnya makan ala buffet so "eat all u can"...
Or... "eat as kemampuan perut" :)
 Bebola ikan, bebola ketam, bebola sotong, tauhu kering dan lain-lain pelengkap steamboat pun adoooooo
 Kambing golek pun ada uollllllllllsss...
 Fresh mushroom soup, homemade ni... shodap shodap
Tapi yang sangat memikat jiwa saya...
 Homemade sos yang disediakan...
Memang rasanya sangat "ummphhh"...
Antara sos untuk makan steamboat yang paling ngam ngan selera saya...
 Ni pun sedap jugak... rasa cam sos "ayamas"
 Ada pilihan tom yam dan sup...
Bloggers yang kenyang di sini :)
 Informasi buat semua ya...
Dan untuk bulan ni ada promosi, dewasa: RM20, kanak-kanak (6-12 tahun): RM10
So apa lagi... silalah terjah M2 Cafe...

Bersebelahan dengan KL Festival Mall, sederet dengan Public Bank...
Selamat makanngggg...

2 comments:

Mama Zharfan said...

murah gak tu..teringin nak try :)

zety said...

bestnyr dpt review makang2..steamboat plak tu