Thursday, January 30, 2014

Dettol Star Mum : Detik-detik Kasih

Ekceli, saya tak sangka gak terpilih untuk minggu pertama..
Sebab dengan hanya memberikan pendapat peribadi tentang penjagaan kebersihan di rumah bersama anak-anak... melayakkan saya terpilih untuk finalist dahn seterusnya berentap dengan mempertaruhkan slogan dan juga perbualan ringkas di telefon.

Gigih ai menerangkan, hahahahahaah
Antara Star Mum yang terpilih. Ok, pada hari kejadian saya tersangatlah sibuk...
Siyes, sebab anak-anak sekolah dengan banyak kelasnya...
Tapi alhamdulillah berjalan lancar juga
Walaupun di saat akhir wawancara saya tidak dapat menyertai sama :) 
 Kala-kata aluan dari Linda Heng (betul ke nams dier errrk)...
Sangat sempoi dan bersahaja, I like...
 Diskusi dan berkongsi pandangan tentang peranan ibu hari ini.
Banyak ilmu yang bermanfaat saya kutip dari perbincanagn 2 selebriti ini...
 Sesi penyampaian hadiah kepada pemenang...
 Dan macam tersama kaler dah baju ai ngan tema warna korporat dettol, kih kih
 Ini kali ke-3 saya bertemu Wardina secara personal...
Beliau masih seperti dulu... kurus, cantik dan bergaya...
Dan saya perasan setiap kali pertemuan beliau mengenakan jubah hitam...
 Haruslah berlaga-laga pipi/... hahahaha
Ok makanggg time...
Makan makanan perancisssss...
See dekorasi tempat kitaorang makan...
Memang esklusif, kan?
Bersama 12 pemenang  + Wardina + Sazzy
 Menu yang berbelit2 nak menyebut nama hidangan...
Pembuka hidangan...
Ni roti ya...
Dengan pelbagai pencicah...
Ezna die suka yang ada cili tu... isk isk
Ni ala2 salmon mentah diletakkan atas watermelon masam (hahaha, yang dijeruk kot)
Dan shitake rasanya di atas roti keras...
NI cendawan shitake... dengan bawang dan sos
Dan yang itu rasanya ikan dengan bawang goreng manis (dalam bahasa France, wa pu ci tau)
Yang ni Ezna dan Ayu Zamzarina suka...
Ala2 sup tomato ada cam biskut...
Ni ayam sedap bersama sos sedap...
Segala-galanya sedap...
Haruslah ada pencuci mulut kan....
Hamper RM200 ku...
Model Dettol no. 1
Model Dettol no. 2
Ni model Dettol sebenar-benarnya... Hahahahaha
Sebab tu ter enterpreme kat suratkhabar!...
Menyenget-nyenget memasing bergambar....

Kih Kih

1 comment:

Ezna said...

kih kih kih... :-)