Saturday, February 8, 2014

Citer Pantai

Gambar2 kat pantai ni masih saya dan famili balik KB cuti CNY baru-baru ni...
Meriah ngan manusia yang datang berkunjung...
Macam2 aktiviti kat pantai...
Tapi yang memang menatik perhatian bila ada layang2 di layangkan..
Paling besar layang PANDA ni...tapi tak naik2 cenggitu jer...kedudukannya..
si kalerful yang menarik perhatian..
tak kira bangsa semuanya bersuak ria di Pantai Irama...
the kiddos bersama sepupu sepapat :)

Banyak peniaga kat sini,,,
Memang makan-makan jer sepanjang berjalan di tepi pantai..
Seronok juga walaupun cuaca tak berangin sangat..
Tapi sebab ada macam2 aktiviti yang boleh dibuat, tu yang rasa meriah bangattt

Hujung minggu ni tak tahu nak buat apa..
Cam rasa nak naik Bukit Tinggi...
Cam rasa nak layan Robocop...
Cam nak bakar kek adooo jugak...

1 comment: