Sunday, February 2, 2014

Percutian Di Moscow Memang Besh!

Moscow ler sangat kan......
Hahahahahahahahaha...
Tapi bila tengok kedaaan keliling kawasan ala-ala duk kat Moscow, kan?
Takpun kat mana-mana negara yang mempunyai tahap kesejukan melampau...
Suasana berkabus memang kesejukannya menyerap sampai ke tulang sum sum...
Apatah lagi dengan anginnya yang menderu benar-benar membuai perasaan...
Jam menunjukkan seawal pukul 7 malam tapi keadaan sekeliling kelihatan seperti jam 10 malam...
Time ni leh feeling2 macam duk kat Moscow... kah kah
Walaupun hakikatnya kat Genting nun jer dekatnya...
Penangan cuaca yg luarbiasa sejuk baru-baru ni...
Kat kawasan meletak kenderaan. Di sebelahnya sepatutnya ada taman tema Genting. Tapi semuanya telah dirobohkan untuk pembinaan taman tema yang lebih canggih katanya...

Piknik!!! Dalam Exora jer pung...
Makan twisties... Nak makan nasi, sila turun dari kereta...
Walaupun taman tema outdoor dah tutup tapi taman indoor masih dibuka macam biasa...
Ada pertunjukkan pentas lagik... Terhibur lah jugak...
Sedikit lengang walaupun hujung minggu...
Banyak bilik hotel yang kosong... Harga pun kategori "low rate"
Sebab Genting dah takde taman tema utamanya...
Memang agak terjejas pengunjung ke sini...
Apapun, best jugak naik Genting sekali-sekala..
Lebih-lebih lagi untuk merasai rasa kesejukan ala-ala di Moscow :p

1 comment:

Ezna said...

sejuk nmpknya...time i pergi x sejuk sangat...