Monday, February 17, 2014

Promosi Brekkie Wrap, Sehengget Ajer!!

Semalam saya nampak iklan kat TV, ada promosi Brekkie Wrap (ala-carte) sehengget jer. Tapi promosi ni bermula seawal 7 pagi dan berakhir pada 10 pagi. Saya sampai agak awal dalam kul 7 tepat pagi. So beratur tak lama.. Siap beratur ngan my Anaqi, die beli untuk bawa bekal gi sekolah :)
 Nak beli kena ada kupon ni. Satu kupon akan diberi kepada satu pembeli. Sebab saya datang awal, so saya try minta lebih. Pekerja kat situ kasi ler :)
Kecik jer uolls... Tapi kenyang jugaklah...

Saya dah lama tak makan Mek Di... ala2 memboikot gak. Tapi ada promosi ni terjebak pulak.

Minggu depan hari Isnin ada promosi ni lagik.
Kalau uols rajin dan berminat leh lah try...
Rasa not bad dengan harga sehengget :)

7 comments:

Ezna said...

mcd mana u serbu ni?

AyuArjuna BiGoshh said...

ttdi

ujee said...

kena ada kupon ye?

Lin Azlina said...

ada tgk iklan kt tv.. nnt 24hb pun ada lg kn

zety said...

serbuuu..hehehehe

:: Cik Viva :: said...

terlupa lak pasal ni...murah giler

Mama Zharfan said...

murah..tp me masih boikot McD...