Dengan Nu Skin Diri Tampil Lebih Muda :)



Sememangnya untuk mengekalkan regimen penjagaan kulit yang lengkap merupakan rutin harian yang  agak membosankan. Apatah lagi untuk kulit kelihatan lebih muda, namun dengan munculnya ageLOC® Galvanic Spa Sistem II Nu Skin, anda kini boleh berasa lega.

Diiktiraf oleh reputasinya sebagai pakar dalam penjagaan kulit dan anti-penuaan, Nu Skin telah mendedahkan rahsia tentang pemulihan kulit agar lebih muda berseri. Galvanic Spa Sistem II merupakan instrumen inovatif yang menggunakan arus lembut yang dapat menyesuaikan diri, dengan menghantarkan kandungan manfaat nyata eksklusif ageLOC® sains Nu Skin ke dalam kulit untuk meningkatkan keserian wajah anda. Dilengkapi dengan empat konduktor yang dapat dipertukarkan untuk wajah, tubuh, kulit kepala dan konduktor Spot Treatment yang khusus untuk kerutan dan garis-garis tanda penuaan - setiap konduktor direka untuk menyampaikan rawatan yang disasarkan ke bahagian-bahagian badan tertentu dari kepala ke kaki.




Menyegarkan kulit andaApabila digunakan dengan Nu Skin Galvanic Spa Facial Gel Pra-perawatan dan Perawatan, Galvanic Spa Face konduktor telah menunjukkan bahawa ia dapat menghantarkan kandungan anti penuaan ageLOC® hingga lima kali lebih banyak ke dalam kulit anda. Hanya memerlukan sepuluh minit, anda dapat mencapai keputusan spa regeneratif di keselesaan rumah anda, terutamanya bagi penampilan yang lesuGalvanic Spa facial gel Pra-perawatan membuangkan kekotoran pada permukaan kulit untuk membolehkan liang roma anda bernafas sekali lagi, manakala gel Perawatan menggalakkan tenaga sel dan meningkatkan penghidratan semula.

Menghaluskan wajah anda
Kemunculan garis-garis halus dan kerutan adalah hasil dari proses  penuaan. Tapi siapa yang mengatakan anda perlu hidup dengannya? Tru Face® Line Corrector Nu Skin dapat mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan yang mendalam pada wajah anda. Apabila digunakan dengan Konduktor Spot Treatment, formula peptide penapisan gel meningkatkan penghantaran pro-collagen petide dan mengirimkan signal pembalikan usia kepada sel-sel yang menghasilkan kolagen. Anda boleh bergantung kepada rawatan ini dan meraih kulit fenomenal yang akan membuat setiap orang tertanya-tanya berapa usia anda!

Menghaluskan tubuh anda
Siapa memerlukan alat rawatan khas dan formulasi yang kompleks? Jika selulit merupakan punca kerisauan anda, beralih kepada ageLOC® Body Shaping Gel.  Diformulasikan khusus untuk bekerja secara ekslusif dengan instrumen ageLOC® Galvanic Spa, rawatan ini berkesan dalam menyegarkan dan menulenkan kulit anda untuk kelihatan lebih muda. Dengan Body Shaping Gel ini, kini anda boleh meminimalkan dan menghaluskan tampilan lemak dan selulit anda. Menciptakan tubuh yang lebih kencang dan berbentuk dengan keselesaan di rumah anda.
ageLOC® Dermatic Effects bekerja secara efektif dengan Body Shaping Gel dalam membantu menyamarkan penampilam selulit dan melengkapkan intensif rawatan spa yang berkualiti. Digunakan sebagai pelembap setiap hari, rawatan Dermatic Effects merupakan formula yang hebat, ia dapat membantu menggalakkan perolehan sel untuk memulihkan kulit anda dan mengembalikan keserian kulit supaya kelihatan lebih tegang dan licin.

Membaikpulih rambut anda
Walaupun mengurangkan kemunculan penuaan pada kulit anda amat penting, ia juga penting untuk memanjangkan proses penuaan dengan mengurangkan pengguguran rambut. Nutriol Hair Fitness Treatment Nu Skin menyihatkan rambut anda dari folikel dan membantu rambut kelihatan bertenaga secara keseluruhan. Apabila digunakan dengan Galvanic Spa Scalp Conductor, anda boleh menjangka keputusan yang lebih pantas. Bersedia untuk mempunyai rambut yang direvitalisasikan dan berkilau!
Sistem Galvanic Spa menyediakan satu pengalaman yang meninggalkan hasil yang dapat lihat di luar dan berasa di bahagian dalam.



FACE SPA & TREATMENT
1.       ageLOC Galvanic Spa Face Pack                                  – RM1375
Package contain:
-          ageLOC Galvanic Spa (4 Conductor)
-          ageLOC Galvanic Spa Facial Gels x 2 packs
-          ageLOC Galvanic Spa Usage Card
-          ageLOC Galvanic Spa Face & Body Demo DVD
-          ageLOC Galvanic Spa Sponsoring Flyer
-          ageLOC Transformation Set Brochure
-          ageLOC Science In Review Brochure

FACE TREATMENT
2.       ageLOC Transformation Pack
-          ageLOC Gentle Clense and Tone 60ml            – RM203
-          ageLOC Future Serum 30ml                                 – RM827
-          ageLOC Radiant Day SPF 22 25ml                       – RM319
-          ageLOC Transforming Night 30ml                      – RM374

SCALP TREATMENT
3.       Nutriol Shampoo 125ml                                                 – RM222
4.       Nutriol Hair Fitness Treatment 12x7ml                    – RM400

SPOT TREATMENT
5.       Tru Face Line Corrector 30ml                                       – RM301

BODY SPA & TREATMENT
6.       ageLOC Galvanic Body Spa Pack                                 – RM1375
-          ageLOC Galvanic Body Spa
-          ageLOC Body Shaping Gel
-          ageLOC Dermatic Effects
-          ageLOC Galvanic Face & Body Spa Brochure
-          ageLOC Science In Review Brochure
-          ageLOC Galvanic Spa Usage Card
-          ageLOC Galvanic Face & Body Demo DVD

Berikan diri anda sesuatu yang berbaloi untuk dinantikan dan mengubahkan rutin harian kepada pengalaman kemewahan spa di rumah anda. Anda akan memperoleh perbezaan yang telah lama ditunggukan!
Nu Skin’s ageLOC® Galvanic Spa System II boleh didapati di Pusat Pengerdar Nu Skin dan Pusat Walk-In Nu Skin. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.nuskin.com.my
Dengan Nu Skin Diri Tampil Lebih Muda :) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 19, 2014 Rating: 5

2 comments:

  1. wahhh..makin berseri2 lah k.ayu.. :)

    ReplyDelete
  2. Massage affects the whole body through rhythmically applied pressure. Gentle pulling and stroking movements increase the circulation of the blood and cause the blood vessels to dilate 남양주출장안마

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.