MAK-PAK SEKALIAN MARILAH SERTAI KEMPEN HUGGIES® ‘MAXIMUM COMFORT, MAXIMUM MOVEMENT’

Ya arrrr.........
Huggies kembali lagi dengan Pencarian"Most Comfortable Baby Search"...
Seperti yang kita sedari...
Bayi yang selesa sentiasa suka melakukan pelbagai aktiviti dan aksi yang comel...
Mereka akan merangkak, berbaring, bergelongsor, cuba berdiri dan ada yang boleh berlari ke sana-sini.
Bayi ni mula menerokai persekitaran...
Cuba belajar sesuatu yang baru...
Dan bila bayi kita berada dalam keadaan selesa, semakin seronoklah mereka beraktiviti!

So, uools...
Ai nak war-warkan kat sini...

Marilah Sertai Kempen “Maximum Comfort, Maximum Movement”!


Untuk pengetahun uolls, kempen ini adalah untuk meraikan keperluan anak-anak kecil agar mereka dapat bergerak bebas, menerokai dan menyelami dunia sekeliling mereka yang menakjubkan! 

Kempen Huggies® ‘Maximum Comfort, Maximum Movement’ akan melibatkan pengguna dengan cara bersepadu, menggunakan pelbagai saluran seperti di TV, digital, peragaan, promosi dan pemberian sampel percuma di kedai, siri jelajah dan melalui laman web Huggies® Malaysia, serta aktiviti berasaskan pengalaman, termasuk “Huggies® Dry Pants: Most Comfortable Baby Search” di seluruh negara.



Ianya bermula dari sekarang ya sehinggalah 1 Ogos 2014, yang mana Huggies® Dry Pants mempelawa ibu bapa (dan si manja tersayang mereka yang berumur 6 bulan hingga 3 tahun) untuk mengalami keselesaan terunggul lampin seluar dan memenangi hadiah wang tunai dan barangan bernilai lebih RM20,000 serta peluang seumur hidup untuk menjadi tumpuan utama dalam pengiklanan jenama dan inisiatif promosi. (Anak uools boleh jadi retis ni!) Untuk keterangan lanjut boleh layari  www.huggies.com.my atau www.facebook.com/HuggiesMalaysia!



Cara-caranya
Untuk menyertai pertandingan “Huggies® Dry Pants: Most Comfortable Baby Search” ini, hantarkan sekeping gambar ‘gerak atau aksi selesa istimewa’ anak anda bersama dengan borang pendaftaran yang telah dilengkapkan dengan bukti pembelian Huggies® Dry Pants dalam satu resit.  Borang pendaftaran boleh didapati di semua kedai yang mengambil bahagian, dan kedai terpilih akan menyediakan gerai gambar khas di mana anda boleh mengambil gambar si bintang kecil anda dan menyerahkan gambar dan borang penyertaan pada masa itu juga.  



Sementara itu, ibu-ibu juga boleh menyertai peraduan bayi ini di siri jelajah Huggies® Dry Pants yang akan diadakan di pelbagai pasar raya besar and pasar raya di seluruh negara sehingga akhir Julai dan nikmati promosi menarik dan aktiviti yang menyeronokkan pada acara itu.


Hadiah-hadiah Yang Ditawarkan :)

Peserta cilik dengan pergerakan yang paling unik akan memenangi hadiah menarik, termasuk RM 10,000 (hadiah utama), RM 7,000 (hadiah pertama) dan RM 4,000 (hadiah kedua), serta tujuh hadiah sagu hati yang berupa bekalan Huggies® Dry Pants selama enam bulan.  Selain itu, kesemua 10 pemenang akan mendapat peluang seumur hidup untuk membintangi iklan atau bahan promosi Huggies®.



Sebagai ibu-bapa prihatin, apa kata kita biarkan anak kita mengalami keselesaan maksimum, pergerakan maksimum dengan Huggies® Dry Pants, satu-satunya lampin yang direka untuk keselesaan terunggul, serasi dengan punggung bayi serta memberi kebebasan bergerak kepada bayi dan kanak-kanak yang aktif!  



Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Huggies® Dry Pants dan “Most Comfortable Baby Search”, sila hubungi Kimberly-Clark Consumer Care-line di 1-800-82-1188 (bebas tol) pada hari bekerja dari 9 pagi hingga 5 petang, atau lawati www.huggies.com.my atau www.facebook.com/HuggiesMalaysia.


# # #

Mengenai Huggies®
Huggies® ialah jenama lampin pakai buang dan seluar lampin yang dipasarkan oleh Kimberly-Clark. Huggies® mula menjalani ujian pemasaran pada tahun 1968, dan diperkenalkan kepada orang ramai pada tahun 1978 . Di Malaysia, Huggies® telah memperkenalkan satu rangkaian lampin yang sesuai untuk kanak-kanak pada semua peringkat usia, dari yang baru dilahirkan hingga ke pringkat kanak-kanak. Sebagai satu-satunya lampin dan seluar lampin yang terbukti secara klinikal di Malaysia, ibu-ibu mendapat kepastian bahawa bayi mereka  selesa dan selamat. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.huggies.com.my 

Mengenai Kimberly-Clark
Kimberly-Clark dan jenama globalnya adalah produk yang tidak dapat dipisahkan dalam kehidupan masyarakat di lebih 150 negara. Setiap hari, 1.3 bilion orang di seluruh dunia – hampir satu perempat populasi dunia memilih jenama Kimberly-Clark dan penyelesaian yang dibekalkan untuk meningkatkan kesihatan, kebersihan dan kesejahteraan. Dengan jenama seperti Kleenex®, Scott®, Huggies®, Kotex® dan Poise®, Kimberly-Clark kini “leading the world in essentials for a better life”. Untuk mengikuti perkembangan baru Kimberly-Clark dan mempelajari lebih lanjut tentang sejarah inovasi 136 tahun syarikat ini, sila layari http://www.kimberly-Clark.com.

MAK-PAK SEKALIAN MARILAH SERTAI KEMPEN HUGGIES® ‘MAXIMUM COMFORT, MAXIMUM MOVEMENT’ Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 17, 2014 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.