Thursday, September 11, 2014

Good Job Afiq! Dari Tali Hijau Ke Biru...

Hai lah anak...
Kalau dah minat waktu senggang hujung minggu pun sanggup pergi latihan...
Mak pak kena sama-sama kena turut beri sokongan...
Apatah lagi ianya satu aktiviti pertahanan dan kecergasan...

So, Ahad lepas my Afiq ada ujian karate lagik. Tahun ni saja dah 2 kali tukar tali, hebak gitew, heheh (memang feeling baguih puji anak sendiri, hahaha).
Kasi angkut satu batalion untuk memberi sokongan pada Afiq di pagi Ahad. Saya selain daripada datang memberi sokongan, berhajat juga nak makan nasi ayam kukus Wafie area Gombak (tempat ujian karate Afiq kali ni di kawasan tu). Sambil menyelam sambil makan nasi, eh eh eh.
Itu Sensei yang mengadili ujian kali ini...
Garang dan tegas...
Berapa kali kena ulang untuk persembahan "kiyai" yang "thor-baek"
Lama uolls... Dah rasa macam patung cendana ai terpacak kat situ...
Sensei beri komen selepas ujian secara kumpulan...
Sesi penganugerahan tali pinggang baru *ayat takleh blah
Ya arr My Afiq...
Lain anak lain minatnya...
Selagi ada kesungguhan dan kecenderungan... Saya support ajer.
Janji dowang hepi membesar dengan melakukan aktiviti berfaedah yang disukai :)

Ikhlas dari mak yang perasan gorjes,