Cuti Sekolah Sebulan Bersusun Perancangan

Sewaktu entri ni ditulis, saya dan famili masih di Bali. Malam ni insyaAllah terbang balik Malaysia... Terbang koo haha ala2 badan ni bersayap walaupun hakikatnya balik dengan kenderaan bersayap, ceh!

Cuti sekolah sebulan uolls
Kalau takde perancangan untuk anak2 kesian lah pulok..

So, memang saya dah plan chantek2 aktiviti untuk anak saya sepanjang cuti ni..oii takkan adanya kenikmatan tidur sepanjang hari.. :p

Since awal minggu weolls dah ke Bali..
Minggu ke 2, 3 dan seterusnya..
Walau cuti, study tetap study.. Idokler beria just tak nak anak terlalu berlibur sangat. Lagipun ada beberapa kelemahan subjek yang perlu diperbaiki. Ini termasuklah saya rancang nak hantar anak saya kelas iqra' intensif dan juga kem matematik. Kebetulan hari tu ada satu projek blog membolehkan saya hantar 5 orang anak ke bengkel matematik..

Saya idokler memberi tekanan untuk belajar semata perlu ada kebebasan untuk mereka merasai keseronokan bercuti juga..
Tahun ini saya juga ada perancangan untuk sunatkan my akid. Tapi belum decide nak buat bila jer.. Sebab nak kena amik cuti lama, so kena plan betoi2


Aktiviti swimming memang harusler
Dah umah takde bath tub apatah lagi kolam mandi so memang harus dibawa ke mana2 water park atau swimming pool umtuk berlenjan..

Erkk hari tu di Legoland memang seharian kitaorang kat waterworld.. Kira misi cuti sekolah bawa anak main air dan separuh tercapai hiks
Menghayati dan mendekati alam, flora dan fauna. Bagi adventure sikit, hehe
Marathon tengok movie- filem kanak-kanak ler...mujurlah semua tiket foc...hiks

Tengah booking hotel colmar bukit tinggi tak setel lagi..guna voucher memang payah macam apa ajer..

So uolls apa plan anak uolls plak?
Mesti lagi menarik :)

Moga kita dapat rancangkan aktiviti yang bermanfaat buat anak2 kite..

Tadaaa
Cuti Sekolah Sebulan Bersusun Perancangan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 27, 2014 Rating: 5

4 comments:

  1. hari ni hantar si shukri ke Art Camp dlm utm, sehari suntuk, bayar RM50. Kalau duk kat rumah asik mengadap ipad jer

    ReplyDelete
  2. Bagusnya penuh dengan perancangan untuk anak-anak...

    ReplyDelete
  3. Blogwalking sambil baca entri. :)

    Aquarius recently post : Bagaimana akhirnya saya berjaya atasi masalah rambut

    gugur

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.