Sunday, January 4, 2015

#Chillax Bersama Nestle, Minum Milo dan Makan KitKat

Jenama NESTLE sememangnya menjadi pilihan saya dan keluarga sejak dulu lagi. Ianya jenama yang menjadi turun temurun dan tradisi pilihan produk makanan keluarga kami bergenerasi lamanya. Sebut sahaja rangkaian produk dibawah NESTLE, antaranya seperti MILO, Nestum, Koko Krunch, Kit Kat dan banyak lagi. Ianya cukup tersohor bukan sahaja di Malaysia bahkan di seluruh negara di dunia.
Model Cik Lily Putih sedang membuat aksi minum milo untuk jadi kuat dengan sungguh bergaya, hahaha.

MILO, minuman coklat yang menjadi pilihan kanak-kanak terutamanya sememangnya kaya dengan khasiat yang diperlukan oleh badan. Saya masih teringat-ingat lagi motto MILO yang agak catchy "Minum MILO anda akan jadi sihat dan kuat!", yesza ini kelebihan nutirisi air MILO yang mana sangat membantu untuk kita menjadi aktif sepanjang hari, cergas dan bertenaga.

Samada minum panas atau sejuk, rasanya memang oshsemm!!

Dan sekarang ada MILO relay uolls, hanya rakam "Kenapa uolls minum MILO, kemudian upload dalam web http://www.milo.com.my/relay/ , Untuk rekod sehingga posting ini ditulis seramai 4445 orang telah menyertai. So kalau uolls nak jadi sebahagian raly ini, mehler upload video uolls jugak!

Uolls, suka coklat KIT KAT??
Kenalkan edisi terkini KIT KAT!!
YA Arrrrr..R-U-B-I-E-S
clap clap clap


Dalam edisi terhad Kit Kat RUBIES, bukan hanya ada coklat bahkan versatil charger phone pun ado!!

Coklat yang sedap, disaluti wafer ranggup dan juga kekacang...
Ai makan satu memang tak cukup...
Bahkan satu kotak pun tak cukup untuk ai sorang..isk punyalah tamak hahahaha

Nak rasa, boleh dapatkan di pasaraya-pasaraya yang berdekatan anda (iklan sat!)
RM35.90 harga di TESCO :)

Yang duk beria habaq kat uolls ni semua sebabnya ai ari tu berpeluang gi chillax2 sesama rakan blogger dan pihak Nestle. Kiranya berkenal-kenalan ler. Kenal nama, kenal muka, kenal lagi produk...Memang seronok uollls...

Sambil berkongsi pendapat, dapat juga berkongsi pengetahuan tentang produk yang terbaik dari NESTLE. Lagi seronok kitaorang menjamu selera dengan pelbagai hidangan dari Ben's Restaurant :)

Muka hepi yang tak perlu diterangkan dengan lebih terperinci.
Tengok ajer gambar sebagai bukti...

#Chillax ya uoolss bersama NESTLE  semestinya ohsem :=)

Psttt: tq Ogivly n Nestle for the invitation, muahhh

No comments: