Terujanya Saya Bila Berbelanja di Laman Shop & Ship!

Orang perempuan memang suka shopping. Apatah lagi zaman teknologi hari ini, semuanya mudah, berbelanja hanya di hujung jari :) Saya telah diperkenalkan dengan satu laman web maya iaitu www.shopandship.com yang ada menawarkan segala keperluan dan produk dari luar Negara.

Uolls boleh berbelanja dari kedai-kedai tersohor antaranya seperti di US, UK, China, Turki, UAE, India, Afrika Selatan, Hong Kong, Jerman, Itali, Spain, Singapura dan Kanada. Mudah dan pantas berbelanja pelbagai barangan dari pelbagai Negara menerusi satu laman web sahaja.

Menarik bukan?

Apa yang penting, uolls kena daftar dulu di lama web www.shopandship.com, masukkan maklumat seperti yang dikehendaki. Ahem, boleh rujuk caranya seperti gambar di bawah :)


Saya sendiri telah mencuba servis dari Shop and Ship ni tau uolls! Dengan pelbagai rangkaian barangan menarik dengan tawaran yang hebat akhirnya saya membuat 3 pembelian bernilai. Dan untuk pengetahuan uolls, pesanan akan mengambil masa 5 hari dan ke atas juga. Ini memandangkan barangan yang dibeli adalah secara terus dari kedai laman maya di luar Negara.


Cukup 5 hari, saya mendapat barangan yang dibeli dihantar oleh pihak ARAMEX. Efisien uolls!


Parcel aii..yeehhaaaa. See dibungkus elok ajer ..

Ni lah barangan yang dibeli..
Bouncer buat Ameer, Baju tidur buat Afiq dan beg merah untuk saya.


Comelkan Afiq bergaya dengan baju tidur barunya.
Murah jer uolls baju ni..Dan sebenarnya banyak lagi pilihan “design” yang cantek. Oh ya baju ini saya beli dari Argos UK
Dengan kain yang berkualiti, memang puas hati.



Beg merah ni pun tak mahal sangat. Kebetulan ada jualan murah 85%, saya rembat terus. 


Yang menariknya dari laman shopandship.com, ini telah dikategorikan jenis barangan yang hendak dibeli seperti fesyen-barangan kanak-kanak-peralatan rumah dan lain-lain, dari situ, akan terus membawa ke laman web yang dikehendaki. Apabila kita setel berbelanja, cara pembayaran pun mudah. Macam saya, tentulah saya gunakan perkhidmatan “online banking” ~maybank2u.com.

Khas buat pembaca blog ayuarjuna, uolls boleh gunakan kod 100SNSFREE6 semasa membuat pendaftaran bagi mendapatkan keahlian percuma shop & ship seumur hidup :) Bestkan..

So, uolls…apa lagi. Teringin nak cari barangan imported dari luar Negara boleh terjah http://www.shopandship.com/


Terujanya Saya Bila Berbelanja di Laman Shop & Ship! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 08, 2015 Rating: 5

6 comments:

  1. menariknya!! time i dok notts..ada gaklah pegi argos tu wpun tak kerap

    ReplyDelete
  2. Interesting post. I Have Been wondering about this issue, so thanks for posting. Pretty cool post.It 's really very nice and Useful post.Thanks china post delivery canada

    ReplyDelete
  3. To recognize if the films on the boat are reasonable for your youngster, you ought to consistently make a point to check the journey boat's film plan. door to door courier

    ReplyDelete
  4. Thanks for every other informative site. The place else may just I get that kind of information written in such an ideal means? I have a venture that I’m just now operating on, and I have been on the look out for such information. Kpop goods buying and forwarding

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.