5 Item Yang Saya Nak Beli Dari Lazada!

Dunia semakin moden hari ini. Dengan pelbagai kemudahan yang ditawarkan melalui pelbagai aplikasi di alam maya menjadikan semua urusan harian boleh dilakukan dengan mudah. Bayangkan jika dulu kita perlu bergerak ke lokasi kedai ke kedai untuk mendapatkan barangan yang dikehendaki. Tapi kini, segalanya mudah hanya dihujung jari :=)

Contohnya LAZADA.com.my, rangkaian laman web membeli-belah yang menjual pelbagai barangan dari keperluan diri, rumah dan pelbagai lagi. Bahkan kita juga boleh membeli barangan dari pelbagai jenama dengan harga yang sangat berpatutan.

Bestkan sangat-sangat-sangat kan!!!

Hanya log in di www.lazada.com.my
Daftarkan butir diri anda bagi urusan pembayaran dan penghantaran..
Efisien dan mudah seperti A..B..C

 Lampin buang merupakan keperluan my Ameer. Kalau dulu, setiap bulan, kadang-kadang 2 minggu sekali saya perlu terjah pasaraya besar. Untuk mendapatkan stok lampin buang dengan harga yang sangat berpatutan. Tapi kali ini, saya hanya mendapatkan dari LAZADA dengan harga pukal yang jauh lebih murah dari pasaraya. Untungkan!!!

Syiokk weh, beli barangan keperluan dengan harga yang betul-betul menjimatkan..

 Setiap kali bila saya bawa anak keluar berjalan-jalan. Saya adakalanya ada masalah dengan beg yang sesuai untuk dibawa bersama. Al-maklum, bila ada anak kecil, bukan sahaja keperluan susu perlu dibekalkan, bahkan salinan pakaian dan lampin pakai buang perlu ada juga.

Tentunya pilihan beg saya mestilah praktikal dan stylo!!

Jadi Unisa Duo 2 in 1 ini pilihan yang memang menarik mata saya sebagai ibu yang suka bergaya.

 Bila sudah keluar berjalan, ataupun setelah menyelesaikan urusan. Saya adakalanya perlukan ruang "me time"...Biasanya saya akan menyediakan blend air buah-buahan. Paling saya gemar menggunakan buahan yang kaya serat dan vitamin C.

Minum air buahan kisar bukan sahaja membantu memelihara kesihatan kulit bahkan ianya sebagai terapi buat saya juga :=)

Dari LAZADA, produk Shake N Take Blender didatangkan 2 botol menjadi pilihan saya yang terbaik!

 Menonton rancangan TV sambil menikmati air jus buahan yang dikisar di atas bean bag antara momen yang sangat hebat. Benar-benar memberi nikmat. Apatah lagi bean bag Pamica Limited Edisi CNY yang dibeli pada harga RM100, memang sangat berbaloi!!


Paling pentiang ianya berwarna mawna merah uollls!!!

Bila badan sudah selesa, mata pula minta beradu. Bagaikan diminta disorongkan bantal Sweetdream Premium Polyester. Bukan sahaja bantalnya lembut dan selesa. Kita juga boleh memilikinya dua, yang mana satu diberikan percuma!

So, uolls jom dapatkan barangan keperluan yang diinginkan dari SINI ya!!

Pelbagai variasi barangan.
Dengan harga berpatutan,
Disediakan servis percuma penghantaran,
Mudah, efisien dan menguntungkan!

Entri adalah bersempena dengan  peraduan di ShopCoupons Blogger contest yang dihoskan oleh ShopCoupons dan Lazada Voucher disumbangkan oleh Lazada Malaysia


5 Item Yang Saya Nak Beli Dari Lazada! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 27, 2015 Rating: 5

5 comments:

  1. Best nyer... all the best... nak bean bag gak

    ReplyDelete
  2. Semuanya memang keperluan wanita

    ReplyDelete
  3. All the best. CouponBelanja also has good Lazada coupons

    ReplyDelete
  4. Thanks for sharing this quality information with us. I really enjoyed reading. Will surely going to share this URL with my friends. Bts merchandise buying and forwarding

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.