Taiwan Travel Fair Roadshow di One Utama, Jom Serbu!!!

Uollls....
Sape pernah pergi Taiwan..
Pernah?
Tak pernah?

Apapun kalau uolls berminat nak melawat Taiwan pada tahun 2015, inilah masanya! Untuk pengetahuan uolls, Biro Pelancongan Taiwan Kuala Lumpur (TTBKL) telah menganjurkan kali pertama "Taiwan Travel Fair" di Malaysia. Dengan tema "Masa untuk Menikmati Kehidupan",yang telah diadakan di Pusat Membeli-belah 1 Utama bermula 25-29 Mac 2015. Sepanjang kempen di 1 Utama ini, orang ramai boleh mendapatkan tawaran terbaik untuk perjalanan Taiwan.

Menerusi kempen "Taiwan Travel Fair", TTBKL berharap dapat menawarkan pakej pelancongan pada nilai yang terbaik untukmasyarakat di Malaysia. Ianya juga kalaborasi bersama agensi-agensi pelancongan terkemuka Taiwan dan Malaysia untuk menawarkan pelbagai pakej menarik untuk semua destinasi di Taiwan. Ini juga termasuk pakej khas atau lawatan khas disediakan untuk pengunjung Muslim. Menarik, woooo!!!
Kepada pengunjung yang membeli mana-mana pakej pelancongan daripada ejen yang mengambil bahagian, mereka juga berpeluang untuk menyertai cabutan bertuah untuk setiap RM500 yang dibelanjakan.

Hadiah termasuk tiket penerbangan ke Taipei-: pergi balik ditaja oleh China Airlines dan Eva Airways;  pelayaran dari Star Aquarius, Star Virgo dan banyak lagi hadiah-hadiah hebat ditawarkan!


Berdasarkan kaji selidik yang dijalankan oleh Taiwan Pelancongan pada tahun 2012, tarikan untuk pelancong inbound adalah pemandangan dan pemandangan, makanan dan membeli-belah. Oleh itu, Taiwan Travel Fair juga akan mengetengahkan tiga pengalaman utama yang bertemakan "Masa untuk Menikmati Kehidupan":
 Apabila ia datang kepada varisi makanan, Taiwan mempunyai segala-galanya. Syurga makanan uollls!! Dari pelbagai buah-buahan bermusim, hidangan tradisional Cina yang lazat, hidangan vegetarian yang sihat, pencuci mulut berais, minuman teh kreatif, masakan Taiwan menggunakan sepenuhnya bahan-bahan dan teknik yang lama dan macam-macam lagi. Di Taiwan juga sememangnya terkenal dengan  pasar malam yang tersohor di dunia,dek kerana menawarkan pelbagai makanan menarik  yang lazat dan unik!
Epik sangat uolls...
Dengan susun atur, jalan, rumah tradisi lama. Cantik dan menarik :)

Taiwan  juga diibaratkan syurga membeli-belah. Terdapat banyak pusat membeli-belah yang besar dan gedung rantaian. Uolls boleh membeli-belah untuk apa sahaja yang uolls mahu, dari produk buatan Taiwan berkualiti tinggi,  teh tanah tinggi yang terkenal dan juga seni kraf anyaman buatan tangan. Bagi pencinta fesyen sememangnya akur bahawa, semua jenis pakaian, barangan kulit dan produk berjenama yang dijual dengan harga sangat berpatutan.
Sememangnya gaya hidup LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability)  semakin popular bagi masyarakat yang menitik beratkan tentang kesihatan dan persekitaran.Dan  Taiwan sememangnya terkenal dengan amalan LOHAS, dan tidak hairanlah jika kita melihat masyarakat Taiwan gemar berbasikal ke mana sahaja. So, bila kita berada di Taiwan kita boleh belajar dan perhati budaya hidup masyarakat Taiwan yang unik ini..best best!!
Taiwan Travel Fair akan diadakan di legar Oval di 1 Utama bermula 25-29 Mac 2015. Ianya dibuka seawal 10:00 pagi setiap hari. Untuk maklumat lanjut, sila layari https://www.facebook.com/tbrockl

Jangan lupa cikedaut uolls!!!

Taiwan Travel Fair Roadshow di One Utama, Jom Serbu!!! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 24, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.