Bergaya Yakin Dengan Ariani, Kesegaran Comfort Dirasai

Salam uollls... Nak habaq mai kat uoll semua tentang perkembangan terkini fesyen hijab!
*Untuk makluman, gambar saya ala-ala wanita sofistikated ini sekadar hiasan semata,:p

Buat pertama kali dalam dunia fesyen hijab, GALERI ARIANI akan disegarkan dengan haruman berpanjangan COMFORT seterusnya menjanjikan penampilan wanita sofistikated!
Untuk pengetahuan semua, butik eksklusif fesyen terkemuka, Galeri Ariani yang terkenal dengan rekaan tudung yang kreatif, praktikal dan sofistikated, telah bekerjasama dengan Comfort yang sememangnya peneraju jenama pelembut fabrik dunia. Jalinan kerjasama antara Ariani dan Comfort adalah bertujuan untuk menampilkan golongan wanita hari ini dengan lebih keyakinan diri. Apatah lagi kini, busana fesyen hijab Ariani telah didatangkan dengan inovasi terbaru Comfort yang menjanjikan kesegaran dan keharuman berpanjangan. 

Serius, ini adalah sesuatu yang luar biasa. Bila tudung dipakai di kepala harum mewangi sepanjang masa. Memang ohsem! Sedikit nak dikongsikan mengenai Ariani dan Comfort ya uolls...


Mengenai Ariani
ARIANI adalah jenama hijab premium di Malaysia. Selaku peneraju pasaran dari segi fesyen sopan, ARIANI mengekalkan satu keseimbangan antara fesyen-fesyen semasa, keselesaan dan praktikal tanpa sebarang kompromi terhadap kepercayaan. Produk-produk Ariani direka dengan gaya yang mempamerkan kepelbagaian. Sebagai jenama anak syarikat JAKEL, pelopor dalam industri tekstil tempatan, ARIANI adalah jenama tudung yang lain daripada yang lain, lengkap dengan pemahaman tentang fabrik yang sesuai dengan cuaca di Malaysia. Kini dengan lebih 18 cawangan di serata Malaysia, ARIANI menjanjikan rangkaian produk yang praktikal, tanpa sebarang kompromi dalam rekaan yang ringkas, berkepelbagaian, sopan dan elegan – yang memenuhi keinginan golongan pemakai hijab yang lebih luas.

Mengenai Comfort
Comfort merupakan peneraju pelembut fabrik terkemuka dunia. Dengan pengalamannya selama 40 tahun, Comfort berusaha secara berterusan bagi memastikan pakaian-pakaian sentiasa selesa dengan keharuman yang menyerlah, agar keluarga anda hidup dengan penuh kesegaran dan keselesaan.
Saya dan beberapa rakan media juga berpeluang mengambil gambar di photobooth yang disediakan di majlis pelancaran.
Majlis pelancaran ini telah dihoskan oleh Dee pengacara dan pelawak yang tidak asing lagi dalam dunia hiburan.
Dee juga mengacara bersama dengan Nurul Syuhada, personaliti TV yang terkenal. Turut hadir dalam majlis ini duta tudung Ariani yang terkini iaitu Bella Dally pelakon comel yang semakin mendapat hati di kalangan peminat seni tanahair,
“Kami berasa sangat teruja untuk bekerjasama dengan salah satu peneraju jenama pelembut fabrik terkenal dunia yang bakal memberi kepuasan tinggi kepada pelanggan-pelanggan kami yang yakin akan kualiti rangkaian tudung dan selendang Ariani yang berpremium tinggi. Ariani mengetengahkan koleksi moden, elegan serta sopan, disulam dengan rekaan berinovasi tinggi. Busana tudung Galeri Ariani juga direka dengan kualiti fabrik yang terbaik bagi memastikan pelanggan tampil bergaya dengan koleksi tudung kami. 
Melalui kerjasama ini, koleksi tudung Ariani yang disegarkan dengan keharuman berpanjangan dari Comfort bakal melonjakkan nama Ariani seiring dengan arus fesyen terkini. Kami bangga bekerjasama dengan Comfort yang menitikberatkan kualiti tinggi seiring dengan kami. Dengan adanya kelembutan dan keharuman Comfort, ia menyerlahkan penampilan tudung kami agar pelanggan-pelanggan kami tampil anggun dan berkeyakinan tinggi,” kata Datin Farah Haryani Muhammad Philip, Pengarah Pemasaran Ariani Textiles & Manufacturing (M) Sdn Bhd.
“Fesyen hijab bagi generasi wanita kini direka untuk menampilkan keperibadian masing-masing di samping mengekalkan kesopanan dalam setiap rekaan. Sebagai peneraju pasaran busana Muslimah,  rangkaian tudung dan selendang Ariani memberi inspirasi kepada golongan wanita agar tampil bergaya dan Comfort merasa gembira untuk bekerjasama dengan jenama Ariani bagi menawarkan pakej lengkap – fesyen yang disegarkan dengan haruman, satu inovasi yang masih baru dalam dunia fesyen hari ini. Saya pasti rangkaian tudung dan selendang Ariani dengan kesegaran dan keharuman berpanjangan dari Comfort bakal menjadi kegemaran ramai terutamanya di kalangan wanita yang meminati fesyen hijab,” kata Herry Budiazhari, Pengarah Pemasaran, Unilever (M) Holdings Sdn Bhd. 
Bella Dally dan Shazreen juga telah memperkenalkan video berunsur jenaka yang menyentuh tentang cabaran yang dihadapi oleh pemakai hijab dalam menentang bau yang tidak menyenangkan. Video ini boleh ditonton menerusi laman sosial Facebook Ariani dan Comfort, saluran penjagaan rumah Youtube Unilever Malaysia dan saluran Youtube Shazreen Fazlynda: www.youtube.com/user/pinkmarbless

Memang kiut sesangat gelagat Shazreen dan Belly ni uolls. Tergelak-gelak saya menontonnya :)
Lebih kurang ceritanya berkisarkan tentang persekitaran kita yang ada macam-macam bau.
Bau nasi lemak... bau durian, bau asap rokok, bau asap kereta... dan banyak lagi bau-bau yang kurang menyenangkan.
Tapi bagi wanita berhijab, tentu bau ini akan melekat di hijab kepala! Hmmm, memang tak meyenangkan kita bukan? 
Hmmmm...
Jadi bila tudung kita dah ada teknologi Comfort NCAP yang mampu memberikan haruman berpanjangan sehingga 14 hari, secara tidak langsung ianya dapat melindungi fabrik daripada bau-bau yang tidak menyenangkan.
Di majlis pelancaran tersebut, rakan-rakan media berpeluang menyaksikan demonstrasi penjagaan fabrik dengan tudung hijab Ariani yang harum bersama duta jenama Ariani, Bella Dally dan Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd Zin. Turut serta bersama mereka adalah Shazreen Fazlynda, seorang Youtuber popular serta perunding imej hijab, Emi Idura. 
Fabrik yang tidak menggunakan Comfort. Memang teruk sangat baunya uolls. Sakit kepala lepas menghidu fabrik ini, hahaha...
Fabrik yang menggunakan Comfort!! Harum mewangi :)
Melalui jalinan kerjasama ini, setiap tudung dan selendang Ariani diharumkan dengan penjagaan fabrik yang terbaik, iaitu melalui penggunaan Comfort Ultra, pelembut fabrik pekat yang menjanjikan kesegaran dan keharuman berpanjangan. 
Kolaborasi yang menarik antara Ariani dan Comfort, ternyata sesuatu yang hebat!
Saya sempat melihat beberapa koleksi tudung Ariani dan Comfort yang menarik. Bukan sahaja rekaan tudung yang cantik, bahkan wangi sangat!
Warna-warna ceria, wangi senantiasa!
Banyaknya pilihan dengan pelbagai versatil rekaan!
Bagi memberikan pengalaman yang lebih indah, pelanggan-pelanggan Ariani akan menerima baucar diskaun bernilai RM20 dari mana-mana gedung Ariani bagi setiap resit pembelian rangkaian Comfort, bermula daripada 1 April sehingga 31 Julai 2015. Semua gedung Ariani akan mengedarkan sampul pek Comfort Ultra percuma kepada pelanggan-pelanggannya bermula dari 24 April sehingga 30 Jun 2015.

Orang awam juga berpeluang menikmati diskaun bernilai RM5 bermula dari 1 April sehingga 31 Julai 2015 apabila mereka membeli Comfort Ultra secara talian melalui laman web, eshop.tesco.com.my.
Berpeluang merakamkan gambar bersama dengan Datin Farah Haryani Muhammad Philip, memang momen yang tidak dapat saya lupakan.
Ini kerana saya memang meminati personaliti Datin Farah Haryani :) Bekas seorang pendidik, Datin Farah bukan sahaja antara ikon wanita yang cantik, pandai bergaya, beliau juga seorang yang gigih memperkembangkan perniagaannya ke peringkat global. Apatah lagi beliau diibaratkan wanita kuat yang tidak pernah putus asa menyokong sama empayar Jakel milik suaminya Datuk Mohamed Faroz Mohamed Jakel yang juga Pengarah Urusan Jakel.
Bersama Nurul Syuhada yang saya sangat kagum dengan kepetahan dalam berbicara.
Terima kasih Ariani dan Comfort atas jemputan :)

Untuk maklumat lanjut dan terkini tentang kempen  sila layari www.facebook.com/ComfortMalaysia.

Bergaya Yakin Dengan Ariani, Kesegaran Comfort Dirasai Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 27, 2015 Rating: 5

4 comments:

  1. Interesting... cantik selendang dan tudung semua... hehehe...jangan lupa guna comfort...

    ReplyDelete
  2. ila--comel gilerrrr


    miera- cantik dan harganya ahem ahem....mmg ai akan guna comfort lepas ni heheheheh

    ReplyDelete
  3. Wah.. bestnya.. eh..eh.. gambar yang last tu ada tangan kecik.. hihihi..

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.