Wednesday, April 8, 2015

Hepi Besday Mak!!

Dah lama kitaorang tak pakat makan reramai adek-beradek..
3 beradek jer tapi memasing sibuk yang amat..
#lapairmata
#kakakYangSulongMemangHoverSengal

Yang dirai mak ai ya..
Tapi yang beria makan anak2 dier yang gemok kecuali ai yang sedia maklum kurus, hahahahaha

Kembar lain mak lain pak..
Beza 2 minggu jaaa...

Tapi ekceli kalau tengok perangai sekarang, cam nampak My Ameer begitu brutal berbanding Ayeen...My Ayeen ni selalu jer bertabah dengan perangai My Ameer suka menarik perhatian orang (a.k.a giler glamer), hahaha.

My kids di satu sudut..

Kecoh nauuu, nak buat sepriseee....
Terpaksa ai masuk campur, sebab lilin tu dah berapa kali duk terpadam kat situ..


My mak bersama anak kedua dan ketiga..
Anak pertama tengah tacap kek, hahahaha

So, nilah seprisenya....
Bawak kek diiringi dengan koir secara beramai-ramai 5 beradek tu (my Ameer, My Aleeya dan My Ayeen tak masuk campur)

My Mak bersama mereka-mereka yang beria nak bergambar, hahahaha

Selamat Hari Lahir Mak!
Moga panjang umur, diberikan kesihatan yang baik dan gembira selalu.

Dari anakmu yang gorjes kuasa 4 takleh blah,

2 comments:

Mama Zharfan said...

epi besday to ur mom
moga panjang umur murah rezeki sihat2 selalu..amiin

err i baru noticed u ni 3 beradik jer yer hehehe

tiga lalat said...

Salam. Hee hepi besday mak ayu ;p