Menulis Itu Hobi, Dapat Hadiah Itu Bonus Buat Diri :)

Hobi saya selain daripada shopping ialah membaca...
Paling saya suka membaca majalah...
Dari majalah dekorasi, wanita, keluarga sampailah pasal anak-anak...
Memang saya pulun membeli...
Dan saya memang gigih membaca...
Dari muka surat depan, kata-kata editor sampailah part iklan kat belakang sekali.
Tu belum tengok sya amembaca kamus...
Siyes, zaman sekolah dulu...
Buku yang saya suka baca kamus... Pelik, kan? :p

Novel... Layan jugaklah... tapi sejak2 akhir2 ni saya nampak perkembangan plot citer lebih kurang sama jer. So, kalau beli novel tu memang yang ada rasa nak baca jer... Kalau tak memang beli ala2 buat souvenir jaa.

Dan biasanya kalau beli majalah, selain daripada dapat kutip beberapa informasi. Kita boleh join peraduan (kalau aderlah). Tapi macam saya, bukan setakat suka join peraduan, saya juga suka memberi pandangan tentang isu atau komen membina kepada majalah itu sendiri.
Contoh terbaru, saya ada memberi respon di ruangan pembaca dari Majalah Ibu&Anak. Sebab sejak akhir-akhir ni saya memang nampak kemantapan dan kematangan majalah ni dalam mengetengahkan pelbagai perkara mengenai "parenting".
Jeng... jeng... jeng...
See, komen saya disiarkan :)
Ya Allah, macam tak percaya komen saya yang simple itu dapat stroller yang best dari Mother's Care... Stroller pertama buat My Ameer... Mak suke noks....

Oh sila abaikan model adek sado yang suka nak entrepremeee bile mak dier bz nak amik gambar, hiks...

Pssst: Membaca dan menulis biarpun sekadar hobi, tapi bila di"reward" sebegini terasa begitu hepi sekali...

Menulis Itu Hobi, Dapat Hadiah Itu Bonus Buat Diri :) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 08, 2015 Rating: 5

10 comments:

  1. Wah...bestnya. Rezeki abang sado betullah...hehehhe

    ReplyDelete
  2. rezeki tu dpt stroller br utk baby ameer..tahniah ayu

    ReplyDelete
  3. aishah - hehehehe...

    mama tsiya..tqqq

    ReplyDelete
  4. wahhh bestnyeee..reseki tuh..dpt stroller terus..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  5. wah rezekiii.. best tuuu dpt stroller.. =)

    ReplyDelete
  6. siyes besh!! congrats ameer & mommy ;)

    ReplyDelete
  7. fuiyoooo kena joint jugak nie haha
    tak habis2 mulut nak join tangan tak jugak gerak wakaka

    ReplyDelete
  8. falsya.....tu lah....rejeki :)

    yooorin- alhamdulillah

    MZ- tq suzz

    ila- sila join hehehehe

    ReplyDelete
  9. Alhamdullilah rzki dtg dari mcm2 cara.. ada usaha insyaAllah berjaya.. tahniah..;)

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.