Thursday, June 18, 2015

Happy Fresh, Apps Terbaru Yang Memudahkan Kita Membeli-Belah

Baru-baru ini saya telah diperkenalkan dengan satu apps yang sangat membantu terutama kaum perempuan yang memang sibuk dengan aktivitinya setiap hari.

Yeszaaaaaaaaa... aplikasi "HAPPY FRESH".

Aplikasi Happy Fresh ini telah diperkenalkan kepada pengguna-pengguna kawasan Jakarta dan juga Kuala Lumpur, yang mana setiap pengguna boleh memilih barang-barang yang hendak dibeli dari senarai supermarket di dalam aplikasi.
Untuk pengetahuan semua, aplikasi Happy Fresh https://happyfresh.com/  boleh dimuat turunkan ke dalam telefon pintar. Memang sangat praktikal bagi kita yang sibuk.
Selain daripada ianya memudahkan urusan harian, penghantaran barangan yang dibeli juga pantas dan berada dalam keadaan segar (terutama sayur, ikan dan sebagainya).
Bagi pembelian pertama kali pelanggan, tiada sebarang caj penghantaran akan dikenakan.
Dan untuk membeli menggunakan aplikasi ini, kita perlulah mendaftar terlebih dahulu.
Lepas itu, bolehlah buat carian supermarket yang berdekatan...
Dengan memasukkan alamat penghantaran yang dikehendaki.
Ataupun kita boleh terus membuat pemilihan senarai supermarket yang ada di dalam aplikasi.
Pilih barangan yang hendak dibeli...
Dapatkan jumlah pembelian...
Seterusnya menghantar pengesahan pesanan...
Di sini kita akan memilih waktu penghantaran yang kita rasa sesuai.
Kita terus akan dapat butiran pembelian menerusi apps dan juga emel.
Memang efisien sangat...
Keesokannya barang yang dipesan sampai di depan pintu pejabat.
Contoh, pembayaran yang dikenakan. Ada pilihan pembayaran ya! Samada menerusi tranfer "online banking" ataupun "bayar ketika menerima barangan pesanan".
Bukti penerimaan kita kena turunkan tandatangan digital.
Tadaaaaaaaaaaaaaa!!!
Tadaaaaaaaa...
Dan sekarang ada promosi tau uolls...
Lepas berbelanja bersama Happy Fresh... Ambil gambar dan kongsikan di laman sosial bersama hash tag (boleh rujuk pada gambar di atas). Hadiah utamanya dapat makan malam bersama Chef Anis (gambar paling banyak dapat LIKE), dan pemenang kedua (lucky draw) dapat voucher RM100.
Macam gambar saya ini, hehehehe...
Jangan lupa LIKE uollls...

Keterangan lanjut sila layari : https://www.facebook.com/HappyFreshMY
Berbelanja dengan mudah, semuanya di hujung jari anda!

5 comments:

YieN said...

alaaa.. nak jugaq kat perak ni, hehe~

AyuArjuna BiGoshh said...

YieN-...hehehe satu hari nanti mesti ada kat perak :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

comey je akak posing kiki

AyuArjuna BiGoshh said...

ila- heheheh...

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI