Monday, July 27, 2015

Berhari Raya Dengan Pelakon Zul Ariffin

Berpeluang bertemu dan makan malam bersama selebriti Zul Ariffin yang semakin hari semakin meningkat naik di Malaysia sememangnya tidak saya lepaskan. Apatah lagi acara makan malam ini adalah anjuran ubat batuk dan sakit tekak kegemaran saya dan famili iaitu Fisherman's Friend.

Bertempat di Saloma Bistro, pada 24 Julai 2015, saya dan semua pemenang peraduan telah bersama-sama menikmati makan malam istimewa bersama Zul Ariffin a.k.a Abang Sado Rindu 200%, hehehe.

Pelbagai aktiviti telah dirancangkan buat peminat-peminat abang sado yang hadir ke majlis ini. Tapi sebelum itu, meh saya kongsi beberapa gambar hidangan yang sempat saya rakamkan khas disediakan oleh pihak Saloma Bistro (tak semua ya, hanya sebahagian sahaja)
Uniknya roti ni sebenarnya sebab ianya berwarna pepel...
Siyes, memang rare roti yang berwarna seperti ini..
Pelengkap untuk hidangan roti ini ialah sup ayam istimewa :)
Gado-gado... Atau dengan nama hidangan orang Malaysia suka menyebutnya--->rojak.
Amboi adik manes kita sorang ni.....
Senyum ceria! Pusingan marathon berapa kali lettew...
Nice to meet u there Nadia :)
Sate uolls... Bercucuk-cucuk Pak Dee a.k.a Caridey Hamad telan.
Tauhu sumbat... Setahun rasanya saya tak makan...
Jamuan raya malam ni baru berkesempatan saya telan :p
Ni baru namanya jamuan raya yang beria sebab ada lemang, ketupat, nasi himpit...
Dipakejkan sekali dengan rendang, kuah masak lodeh (kuah lontong) dan macam-macam lagi.
Apam balik uollls... Sedap!
Ni adalah... #wapucitau...
Dem! Saya lupa, erkkkk...
Ni sotong goreng telur asin... Okla juga rasanya...
Kemeriahan suasana dalam dewan...
Gambar kat atas tu semuanya gambar di luar dewan...
Kat dalam dewan ada juga makanan lain ya...
Tapi lebih kepada kudapan seperti biskut2 raya, kuih-muih, ABC, minuman sejuk & panas.
Majlis yang diacarakan oleh DJ Ezra memang benar-benar menggamatkan suasana. Dengan peserta yang begitu sporting menyertai pelbagai aktiviti yang dianjurkan benar-benar menjadikan acara pada malam itu "havoc".
See, kak Ziema in action... Beria koooo...
Menyebut perkataan paling panjang dan lama... Semputttt...
Alolololo... Comeynya dua orang ini, Kak Ziema dan DJ Ezra :)
Ke"SENGAL"an yang jarang-jarang berlaku... hikhik
Cam 3 beradik lain mak lain pak... hahaha
Alolololo...
Tak tahu saper yang lebih-lebih-lebih hepi bila dapat bergambar bersama.
Hikhik...
Eh eh... TQ Fisherman's Friend, I like 10000x
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Hamper untuk my anaks...
Fisherman's Friend untuk my laki khasnya (lepaslah stok setahun, kihkih).

TQSM Fisherman's Friend FB kerana memilih saya sebagai salah seorang pemenang. Bukan saja terasa seronoknya bertemu Zul Ariffin, bahkan dapat bertemu rakan-rakan contest FB lain disini. Serta dijamu dengan makanan yang enak-enak sememangnya meninggalkan memori yang indah buat diri saya!

7 comments:

mama tisya said...

meriah jmpa abg sado

Hanim Hashim said...

tahniah kak ayu! senyum sokmo dia tu hehe .... hai abg sado zul hehehe :D

lia ummiirfan said...

va va va! meriahnyaaa..! :))
tengok sate tu teringin lak.. hihi

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

makan mmg besh kak.. hihi

Mohd Roshaidi said...

Aiyak...kita kena paksa amik sign drpd zul...

IQ = Iez Qis said...

uuu..bestnye dapat undangan majlis camni...dapat adiah dari abg sado lagi tuuu XD

Nana said...

seronoknya..
xmenang hehe nengok je org pegi