Entri Basi : First Time Ai Menang Jam Jenama Mewah :p

Dah lama tak story pasal kemenangan...
Alasannya:
1. Malas
2. Banyak posting lain kena up'kan dulu event/produk review etc...


Apapun, untuk hari ni, saya try curi2 masa naikkan satu post kemenangan...Takdelah grand mana. Tapi cukuplah sekadar meninggalkan secebis kenangan dalam selama saya melibatkan diri aktiviti join contest :p

Atas itu, saya coretkan di sini...
Yup, di blog ini....

Agagagagagagag....

Saya join contest dah lama rasanya...
Kebetulan saya memang jenis suka membaca...
Biarpun ianya majalah Pengantin, saya tetap teruja untuk membelinya..
Sebab kadang2 melalu majalah Pengantin ni membantu saya dari segi idea2 fresh dan baru tentang konsep perkahwinan, khasnya di bahagian dekorasi. Ini kerana saya suka berkongsi idea dekorasi pengantin bersama rakan saya Peja (yang mempunyai Butik Pengantin)..

Peraduan yang mempertaruhkan slogan (yup saya memang suka slogan)...
Saya hantar satu penyertaan..
Alhamdulillah, penyertaan saya mencuri hati juri Pesona Pengantin....

Hiks

Saya mendapat panggilan dari pihak editor untuk mengambil hadiah di Pejabat Karangkraf Shah Alam...Memang excitedler....

Kebetulan lama giler tak pergi menghadiri majlis PG...so memang macam pemangkin juga bila dapat2 menghadiri majlis seperti ini :)

Majlis dier short, simple and sweet, hehehehe
Penerimaan hadiah dari pihak editor dan penaja..

Bergambar dengan pemenang lagi sorang iaitu Encik Zubir yang kerlassss....(terror deko mamat ni, hahaha)

See, kitaorang siap gelak2 meriah kat situ...
Sporting giler editor Pesona Pengantin ni tau..ai like!!!!

 Alhamdulillah.......
Merasalah kitaorang pakai jam mahal2 yang ada gaya ni..huhu

Jam Longines Edisi Perempuan...
Market value 4k plus, near to 5k :p
Bapakkk mahal...erkkkk


 Untuk jam tangan lelaki, lebih kurang sahaja rupanya...
Cuma saiz sahaja yang membezakannya...
Harga pun sama....

Ter"enter"preme lak dalam majalah Pesona Pengantin bulan Oktober, hahahahaha

Iklan sat...
Prize Giving ni keluar dalam Majalah Keluarga Bulan Oktober....

:P
:)

Moga kita semua diberikan rezeki yang baek2..aminnnnnnnnnn

pssst: kredit pic Adek Zubir yang pamos iteww :p tqsm!!
Entri Basi : First Time Ai Menang Jam Jenama Mewah :p Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 18, 2015 Rating: 5

6 comments:

  1. Congrats kak...kelakau lahhhh...hahahaa...yg penting u bnyk lg menang dr ai yg bru nk bjinak2 masuk kontest nih...hahaha...pape pon...gudluck tuk next next next kontest...yeeehuuuuu!!!!

    ReplyDelete
  2. zubir--grats 2u tooo heheheh..all the best utk akan datang

    yien- tqsm :)

    ReplyDelete
  3. wahhh bestnya join contest dan menang! alhamdulillah rezeki 1 family. hehehe

    ReplyDelete
  4. ila: nk datang kenduriiiiiiiiiiiiiii

    iday- hehe alhamdulillah..tq adekkk

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.