Koleksi Mewah Meadow Gold | Menikmatinya Satu Kepuasan Yang Sukar Digambarkan

Meadow Gold menjemput uolls semua untuk memberi ganjaran kepada diri sendiri dengan menikmati koleksi mewah Meadow Gold pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja. Dengan membawa berinsipirasikan ais krim Meadow Gold terbaru ini seperti Make Pleasure A Habit” yang memberi makna "Jadikanlah Menikmati Ais Krim Sebagai Kenikmatan Dalam Tabiat Diri"


Ais krim mewah ini didatangkan di dalam tab premium bersaiz 750ml yang  diperbuat daripada produk tenusu sebenar dan bahan-bahan asli yang berkualiti tinggi seperti kacang pecan dan bijian macadamia. Koleksi Mewah terdiri daripada empat perisa lazat iaitu Bold Chocolate Decadence, Delectable Caramel Pecan, Heavenly Macadamia dan Lush Red Velvet

Meadow Gold Bold Chocolate Decadence
Bersedia untuk menghayati kelazatan aiskrim coklat susu dengan fudge coklat dan juga ketulan coklat. Keenakan yang sukar ditolak dengan coklat yang banyak. Bold Chocolate Decadence adalah sensasi coklat mewah yang menantikan uolls untuk menikmatinya! 

 Kenakkan rasa coklat sebenar, dengan rasa tenusu serta kemanisa coklat yang memukau. Menikmatinya sememang memberi keterujaan, terutama pada kanak-kanak.



Bold Chocolate Decadence sememangnya menjadi kegemaran my Afiq yang sememangnya hantu coklat!

Meadow Gold Heavenly Macadamia
Inginkan pemanis mulut yang enak selepas makan malam? Nikmatilah perisa Heavenly Macadamia, aiskrim vanila klasik yang dipertingkatkan. Diperbuat daripada krim susu segar dan dicampur dengan kacang macadamia panggang, teksturnya yang lembut dan rangup pada masa yang sama, menjadikannya seperti perisa dari langit! 

Warna putih susu, dan kuning langsat yang menyejukkan mata...

Rasanya heaven sangat...................
Rasa ais krim Heavenly Macadamia ini sememangnya win di hati my Amani dan my Ameer :)



 Meadow Gold Lush Red Velvet
Disaluti dengan aiskrim coklat baldu merah dan marshmallow, Lush Red Velvet merupakan inspirasi daripada pemanis mulut yang popular dan dijanjikan dapat memuaskan keinginan anda untuk pemanis mulut.

 Merah baldu yang menikam kalbu :p


Meadow Gold Delectable Caramel Pecan
Nikmati keenakan kacang pecan dan alunan karamel di dalam aiskrim vanila susu yang mewah. Dengan tekstur tersendiri yang lembut dan manis, Delectable Caramel Pecan akan membuktikan ia sukar ditolak oleh mereka yang gemarkan sesuatu yang manis

Delectable Caramel Pecan menikmatinya dengan penuh perasaan,
Kepuasan yang tidak mampu digambarkan,
Kacang Pecan bersama Karamel digabungkan menggandakan kehebatan,
Sehinggakan deeria rasa yang tidak mampu menipu erti rasa kesedapan..

Pehhhhh...

  So, uollls...koleksi Mewah Meadow Gold terbaru ini boleh didapati di pasaraya-pasaraya utama di Semenanjung Malaysia. Setiap tab premium 750ml dipasarkan pada harga RM21.90 (termasuk 6% GST).

Untuk maklumat lanjut tentang Meadow Gold, sila layari www.meadowgold.my

Make Pleasure A Habit”
Koleksi Mewah Meadow Gold | Menikmatinya Satu Kepuasan Yang Sukar Digambarkan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 10, 2015 Rating: 5

5 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.