Monday, October 26, 2015

15 Minit Aktiviti Sempoi My Ameer

Semalam ketika saya tengah sibuk melipat baju di ruang atas, my laki ada amik beberapa gambar my Ameer. Yang sedang ligat beraksi selepas 5 minit mak dier takde di depan mata. Nak tergelak pun ada... Adoihai...

My Ameer ni memang ada sedikit notty...
Memang penyeri keluarga betul dengan kaletah2 nya yang bersahaja.
Rasa nak cubit2 jer pipi dier yang munggil itu...

So, dalam 15 minit...
My Ameer berjaya membuat kekalutan kat Dedet dier...
Antara aksi yang berjaya dirakam...
Masuk dalam bakul...
Tergolek bersama bakul...
Geget peluru pistol nerf sampai kemek...
Tak cukup keras... geget senduk nasi mak dier pulak...
Paling kagum, kebolehan my Ameer menyumbat segala tipuware mak dier dalam periuk nasi yang ada nasi... Bertabahlahhh makkkk!
Sebab kena marah... Simpan balik segala mak nenek tipuware dalam bakul mak dier.
Acah-acah vacuum rumah...
Last job, ntah celah mana dier jumpa kolam Dutch Lady ni...
Gegeh meniupnya nak kasi kembang...

Adoihai...
Ameer oits...

2 comments:

Mama Zharfan said...

cute and kelakar sgt2...especially pic last tu hahahhahah

AyuArjuna BiGoshh said...

MZ- die tengah explore byk perkara tu suzz....geram dan kelakar pun adaaa