Thursday, January 7, 2016

Kisah Ameer dan Ayeen, Sepupu Sama Saiz Sama Usia

2 budak comot ni sebaya.
Lahir tahun yang sama, bezanya Ayeen awal 2 minggu dari My Ameer.
Saiz pun lebih kurang sama....
Muka pun ada iras-iras juga...
Ayeen: Ameer apersal awak kelihatan tinggi dari saya?
Ameer: Ya ke....

Ayeen: Ke sebab rambut awal tebal... Hmmmmm
Ameer: Rambut saya tak tebal lah...saya memang tinggi sebab saya makan banyak...

Ayeen: Siyesssssssss...makan banyak.....tak macam orang kuat makan pun...
Ameer: Ya la....cuba tengok kuih saya dah lama habis, masuk semua dalam mulut...Awak ada lagi

Ayeen: Macam mana nak masuk semua....mana muat???
Ameer: Cuba tolak slow2 makanan dalam mulut...boleh sebenarnya...

Ayeen: Nantilah saya nak fikir dulu "Perluke nak sumbat makanan ni semua dalam mulut"...
Ameer: Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ameer: Ayeen, kenalkan 5 adek beradek kita yang lain, yang suka posing hover!
Ayeen: Oh ok...

Ayeen: Ada 5 ke 4?...Apersal cam kira ada 4 orang 1 beruang..
Ameer: Sat nooooooo..nak confirmkan ngan mummy, berapa jumlah adek beradek sengal kita sebenarnya...


HEHEHEHEHE

Hi Mak Tok dan nenek!!!

Moga boleh gather2 lagi lain kali ya!