Friday, February 19, 2016

Kerana Kecantikan Itu Milik Insan...

Sangatlah poyo tajuk entri...
Takleh blah, kahkahkahkah
Sebenarnya dah ada benda nak citer entri Jumaat malam Sabtu..
So, kita kasi hold dulu..

Al-maklum sebab hari ni ai terkejar2 nak jumpa orang..
Nak bagi hadiah pada pemenang..
Nak bincang pasal projek..
Nak amik barang..
Nak amik anak ..

Eiii banyaklah, iyalah kat Malaysia ai sorang jer kan yang sibuk, buahahahahhaha


Saya ni jarang benar masuk peraduan yang dapat barang mencantekkan muka...
Sebabnya ai is sangat pemalas tengok muka sendiri waktu pagi ..

So ciri2 wanita tipikal yang sememeh tu i pegang sejak azali lagi...

Tapi kunun2 azam baru, naklah berubah..
Nak upgrade dari sememeh...ke semehoilawanyerkooo

Gituuuu

Masuk contest guna nama adek beradek jer..
Sebab guna nama sendiri PIC tu cam dapat bau jer tak perlu kasi kepada penama ni.."die ni jenis smemeh"....hahaha

Termenang lah pulak...
So ai hepi lah...
Tapi adek2 ai si jawas berdua itu lagi hepi...
Dah buat pre-booking belaka...


Hahahahahahah

Kitaorang pakat bebagi...
Saper yang nak itu ini...
Asalkan semua suka dan gembira

So, for tontonan semua..chehhh

Ni 2 koleksi yang ai menang minggu ini...



Syukrannnnn

Saper nak kasikan...
Kalau beauty bloggers untung ler...
Tiap2 minggu dapat supply barang kecantikan...

Cam kita yang tak berapa beauty lebih kepada ciri2 beast..

Carilah form mana2, isi, hantar...

Tiup2 dulu.....

"Pergilah dikau dengan tenang, dan kembalilah dikau dengan senyuman kepadaku"...

Mentera duh!

3 comments:

mama tisya said...

lawak la ayu..tkpe ni dh dpt bole jd beauty

Mama Zharfan said...

Beshhhh

safurara said...

kenapa semua best2 sgt ni.