Kidzania Kuala Lumpur Kini Berkalaborasi Bersama McDonald's dan Drypers Malaysia


Dengan membawa misi "Learn Life Today", Kidzania kini berkalaborasi bersama McDonald's dan juga Drypers Malaysia untuk bersama-sama menjadikan Kidzania sebagai taman tema tertutup yang dapat memberi kanak-kanak keseronokan, belajar dan memahami profesion orang dewasa.

"We are very honoured to have industry leaders joining KidZania Kuala Lumpur and cobined our expertise to design and develop unique role play activities for our children. Through this new partnership announcement, children get to experience various professions including burger making and the immersive learning only available in KidZania Kuala Lumpur- a child size city"

Susana Abdul Rani (Governor of KidZania Kuala Lumpur and Singapore) 

Majlis pengenalan dimeriahkan dengan persembahan dan gimmik dari KidZania :=)
Memang sangat meriah!!!





Dan Drypers Malaysia akan menyumbangkan pull-up drypers buat pengunjung yang membawa bayi mereka ke sini. Dan pengunjung boleh mendapatkan drypers secara percuma di 'Baby Care Room". Ini bagi memastikan pengunjung yang datang ke KidZania bersama anak kecil akan lebih rasa selesa, bersih dan mudah.
VIPs dan wakil-wakil dari pihak KidZania, Drypers dan McDonald's

Di KidZania menawarkan lebih 100 pekerjaan/profesion yang boleh dirasai kanak-kanak yang datang ke sini. Dan terbaru, kiosk McDonald's sudahpun berada di KidZania, dan kanak-kanak boleh belajar cara membuat burger dan banyak lagi.

Pastinya selain daripada kanak-kanak dapat belajar,  mereka juga akan dididik bagaimana bekerja dengan teratur dan sentiasa memastikan kawasan pekerjaan adalah bersih.

Keterangan lanjut boleh layari www.facebook.com/KidZaniaKualaLumpur
Kidzania Kuala Lumpur Kini Berkalaborasi Bersama McDonald's dan Drypers Malaysia Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 11, 2016 Rating: 5

2 comments:

  1. wahhh...menarik! dah berkolaborasi ni memang makin seronok la anak2 pergi kidzania nanti!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.